/
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
از میان شرکت‌های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش؛

سرآمدی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در حوزه بهره‌وری

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از سرآمدی و برتری این شرکت در حوزه بهره‌وری خبر داد و گفت: بر اساس نتایج ارزیابی بهره‌وری از سوی سازمان ملی بهره‌وری ایران، شرکت ملی پخش در سال 1401 بالاترین امتیاز را کسب کرد.
کد خبر : ۵۳۵۲۶

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی‌اکبر نژادعلی افزود: در این سنجش عملکرد ستاد شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت‌های فرعی مورد ارزیابی قرار گرفت که شرکت ملی پخش با امتیاز 91 از 100 به عنوان شرکت برتر در حوزه بهره‌وری معرفی شده است. 

نژادعلی ضمن تبریک این موفقیت اظهار کرد: خوشبختانه شرکت ملی پخش در سال گذشته توانسته در بین دستگاه‌های اجرایی جزء شرکت‌های برتر معرفی شود و این مرهون تلاش و زحمات مجموعه کارکنان در جهت برنامه‌ریزی برای ارتقاء و توسعه بهره‌وری است.

وی ادامه داد: مبنای محاسبات بر اساس اسناد بالادستی و فرامین حاکمیتی که از سوی سازمان‌ برنامه و بودجه، سازمان ملی بهره‌وری و سازمان اداری استخدامی و همچنین بر اساس شاخص‌های عمومی و تخصصی است که روزآمدسازی فرآیندها و ساختار سازمانی شرکت و رضایت ذی‌نفعان مورد توجه قرار می گیرد. 

وی با اشاره به توجه بیش از پیش به اهداف، برنامه‌ها و شاخص‌های سنجش و پایش بهره‌وری اظهار امیدواری کرد که با بهبود عملکرد در جهت بهره‌وری، این سرآمدی در مجموعه شرکت ملی پخش استمرار پیدا کند.

بر پایه این گزارش، ارزیابی‌ها بر اساس عملکرد کارائی، کیفیت برنامه و بودجه، رشد بهره‌وری قانون برنامه ششم، استقرار چرخه بهره‌وری و کیفیت ارائه اطلاعات انجام شده که این شرکت در کارنامهای که  از سوی سازمان ملی بهره‌وری اعلام شده به عنوان برتر معرفی شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر