/
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

دو انتصاب جدید در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران دو حکم جدید انتصاب صادر کرد.
کد خبر : ۵۳۶۱۴

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی‌اکبر نژادعلی، مصطفی تکریمی‌خواه را به عنوان مدیر صادرات و واردات این شرکت و همچنین پرویز ایدون را به عنوان مدیر منطقه ایلام منصوب کرد.

نژادعلی با ابلاغ این احکام به امور مهم و محوله اشاره کرده و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت تحقق مأموریت‌ها و اهداف شرکت را مورد تأکید قرار داده است.

وی در حکم مصطفی تکریمی‌خواه، توجه جدی به نیروی انسانی و ایجاد انگیزش‌های مناسب، برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند در جهت افزایش سهم صادرات فرآورده به کشورهای همسایه با رعایت دستورعمل‌ها و رویه‌های صادراتی و همکاری در پیاده‌سازی و راه‌اندازی سامانه جامع صادرات و واردات را بخشی از اقدامات و در حیطه وظایف مدیر جدید اعلام کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش در حکم پرویز ایدون نیز بررسی مشکلات و تنگناهای موجود و ارائه راهکارها به منظور پیشبرد اهداف تعیین شده، تلاش مستمر در ارتباط با تأمین، ذخیره‌سازی، انتقال، توزیع و کنترل کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی بخشی از وظایف مدیر جدید اعلام کرده است.   

نژادعلی ضمن آرزوی توفیق برای مدیران جدید از خدمات مجتبی خادمی و علی‌اصغر چاغروندی در طول مدت تصدی مسئولیت‌های مذکور، تشکر و قدردانی کرده است.

حکم انتصاب مدیر صادرات و واردات

 

 

حکم انتصاب مدیر منطقه ایلام پرویز ایدون

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر