/
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز محقق شد؛

استاندار اصفهان از مدیر منطقه تقدیر کرد

مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار اصفهان، با اهداء لوح تقدیری از سوی استاندار اصفهان، از تلاش‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر : ۵۳۶۳۳

به گزارش نبض تفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، در نیمه دوم ماه مبارک رمضان همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر و در آستانه جمعه پایانی ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، اولین جلسه شورای اقامه نماز منطقه در سال 1402 با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین رنجبر، مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار اصفهان، مهوریان قائم مقام وی و همچنین مدیر و معاونین و سایر اعضای شورای اقامه نماز منطقه برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام رنجبر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های منطقه اصفهان در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز؛ بر حضور حداکثری و باشکوه مدیران و کارکنان ادارات در نماز جماعت ادارات تأکید کرد و گفت: طبق آیه 45 از سوره عنکبوت؛ "أقِمِ الصّلاهَ إنّ الصّلاهَ تَنْهی عَنِ الفَحشاء و المُنْکَرِ" یعنی نماز را به پا دار که نماز انسان را از زشتیها و گناه باز می‌دارد.

وی با توجه به همین آیه خاطرنشان کرد: اگر نماز با اخلاص و با توجه در جامعه به صورت باشکوه برگزار شود، همان نماز، عامل برطرف‌کننده تمام بدیها و رفتارهای ناپسند افراد در جامعه می‌شود و خود به خود بحث عفاف و حجاب و سایر مباحث مطرح شده در جامعه نیز حل خواهد شد.

در ادامه جلسه، مدیر ستاد اقامه نماز استان، ضمن ارزیابی مطلوب منطقه در زمینه مناسب بودن کیفیت خدمات مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی و جایگاههای عرضه سوخت در خصوص نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، بر ارائه خدمات مطلوب‌تر آنها به مسافرین تأکید کرد و مقرر شد: روسای نواحی دوازده‌گانه منطقه با همکاری دستگاه‌های ذیربط شهرستانی نظیر سازمان راهداری و بهداشت بر این امر مهم توجه ویژه داشته باشند تا همواره خدمات نمازخانه‌های بین‌راهی برای مسافرین به نحو احسنت انجام شود..

در پایان جلسه نیز لوح تقدیر استاندار اصفهان توسط مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار به مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، عبدالله گیتی‌منش تقدیم شد.


11

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر