/
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

توصیه ویژه رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس به دانش‌آموزان هرمزگانی برای استخدام در صنایع پالایشی استان

مهندس اسحاق جعفری رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس به دانش‌آموزان هرمزگانی توصیه کرد در رشته‌های مرتبط با نفت از جمله شیمی و مکانیک کاردانی بگیرند تا بتوانند به راحتی وارد صنایع نفت استان شوند.
کد خبر : ۵۳۶۷۵
توصیه ویژه رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس به دانش‌آموزان هرمزگانی برای استخدام در صنایع پالایشی استان
تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

به گزارش نبض نفت مهندس اسحاق جعفری رئیس هیئت مدیره و مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس در نشست خبری که روز یکشنه(27 فروردین 1402) با حضور دکتر هاشم نامور مدیرعامل و تعدادی از مدیران ارشد این شرکت در بندرعباس برگزار شد در خصوص اولویت جذب نیروی انسانی گفت: در طی چند سال اخیر که نیرو جذب کرده‌ایم اولویت اصلی ما جذب نیروهای بومی استان هرمزگان بوده و اگر در استان ظرفیت ما تکمیل نشده به سراغ سایر متقاضیان رفته‌ایم.

مهندس جعفری با اشاره به اینکه در طی چند سال گذشته افرادی که دارای مدرک کاردانی در رشته‌های فنی از جمله شیمی و مکانیک بوده به راحتی در صنایع پالایشی استان جذب شده‌اند گفت: توصیه من به دانش‌آموزان هرمزگانی این است که در رشته شیمی و مکانیک و در مقطع کاردانی فارغ‌التحصیل شوند و پس از جذب و در صورت تمایل ادامه تحصیل داده و کارشناسی، ارشد و دکترای خود را بگیرند.

رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس در این نشست خبری توصیه کرد که تعامل این شرکت با اصحاب رسانه و خبرنگاران بیشتر شود و این نشست‌ها در طول سال تداوم داشته و حداقل دو بار در سال برگزار شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر