/
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
سال گذشته؛

549 میلیون لیتر سوخت از منطقه تربت حیدریه به مقاصد زاهدان، خراسان جنوبی و مشهد ارسال شد

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه با حجم عملیاتی بیش از دو میلیارد و 700 میلیون لیتر انواع فرآورده در سال گذشته به رغم افزایش 14درصدی مصرف، موفق به توزیع پایدار نزدیک به 817 میلیون فرآورده در حوزه عملیاتی منطقه و ارسال بیش از 549 میلیون لیتر فرآورده به مقاصد زاهدان، خراسان جنوبی و مشهد مقدس شد.
کد خبر : ۵۳۷۳۰

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه، مدیر منطقه با بیان مطلب فوق و اشاره به افزایش مصرف بنزین در سال1401 و ناترازی مصرف گاز طبیعی در سرمای طاقت فرسای زمستان گذشته گفت: این منطقه با عنایت به لطف پروردگار و تلاش مضاعف دست اندرکاران حوزه سوخت‌رسانی موفق به تامین و توزیع پایدار سوخت باحجم عملیات بیش از دو میلیارد و 700 میلیون لیتر انواع فرآورده در منطقه شده است.

جواد بلندی افزود: این منطقه با بهره‌گیری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل موفق به ارسال نزدیک به 549 میلیون لیتر انواع فرآورده‌ها به مناطق زاهدان، خراسان جنوبی و مشهد مقدس نیز شده است.

بلندی با اشاره به اینکه سال گذشته مصرف سی‌ان‌جی به حدود 105 میلیون 896 هزار مترمکعب رسید، بیان کرد: این میزان مصرف سی‌ان‌جی، صرفه‌جوئی همین میزان بنزین را به دنبال داشته است. 

وی افزایش مصرف بنزین را 24 درصد و نفتگاز را 9 درصد اعلام و تصریح کرد: مصرف نفت سفید، نفتکوره و ال‌پی‌جی به ترتیب 16، 45 و سه درصد کاهش مصرف داشته که دلایل آن اجرای طرح توزیع الکترونیکی، پایش واقعی مصرف‌کنندگان و استفاده از سوخت جایگزین بوده است.

مدیر منطقه تربت حیدریه، تأمین و توزیع به موقع سوخت با توجه به حجم بالای عملیات، گذار از بحران و سرمای طاقت فرسای زمستان سال گذشته، تامین پایدار سوخت مسافرین وزائرین آقا علی ابن موسی الرضا (ع) در تابستان وایام تعطیلات پایانی سال و همچنین تأمین سوخت دوم جایگزین گاز طبیعی مصرف‌کنندگان در بخش‌های مختلف مصرف را مرهون تلاش خستگی ناپذیر همکاران و دیگر دست اندرکاران پرتلاش حوزه عملیاتی منطقه، شرکت‌های حمل و نقل، جایگاه‌داران و همچنین تعامل موثرخبرنگاران و اصحاب رسانه و همراهی مردم عزیز عنوان کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر