/
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

۱۴۲ برنامه برای عبور بدون خاموشی از تابستان امسال

دیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: برنامه‌ریزی برای عبور بدون خاموشی از تابستان پیش رو برای شهر تهران انجام شده است و گفت: بالغ بر ۱۴۲ برنامه تخصصی برای گذر از پیک تابستان طراحی شده است.
کد خبر : ۵۳۷۶۴

نبض نفت-«کامبیز ناظریان» افزود: باید توجه داشت که با توجه به رشد تعداد مشترکان و همچنین تغییرات اقلیمی رخ داده، تامین برق پایدار به عنوان یک چالش همچنان مطرح است، اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه داریم تا تابستان امسال را بدون کوچک‌ترین خاموشی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: در این مسیر به موازات تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانمان نیاز داریم تا هموطنان نیز حداکثر همکاری ممکن را در مدیریت بار در ساعت اوج مصرف به عمل آورند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: سال گذشته شاهد آن بودیم که با همراهی ارزنده مشترکان تهرانی، میزان مصرف در کل سال نسبت به سال قبل از آن یعنی ۱۴۰۰ تنها حدود ۰.۳ درصد افزایش داشت.

ناظریان افزود: حتی در بخش خانگی شاهد کاهش مصرف نسبت به سال ۱۴۰۰ بودیم که این حاصل نشد مگر با همراهی شهروندان فهیم تهرانی و همچنین تلاش‌های اصحاب رسانه به منظور اطلاع‌رسانی و جلب همراهی عمومی که سبب این کاهش شد.

وی گفت: امسال نیز با بسیج همگانی که توسط وزارت نیرو انجام شده است و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های ممکن در بخش‌های مختلف این صنعت و البته تداوم همراهی هموطنان، امیدواریم بتوانیم تابستانی بدون چالش را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ادامه داد: در حوزه شهر تهران نیز با تلاش کارشناسان این شرکت، بالغ بر ۱۴۲ برنامه تخصصی به منظور گذر از پیک تابستان طراحی شده که چنین اتفاقی در نوع خود بی‌نظیر است.

منبع:ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر