/
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

معاون وزیر نیرو عنوان کرد نیاز به همراهی مردم برای گذر از پیک تابستان امسال

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه مردم سال گذشته صرفه جویی قابل قبولی در مصرف برق داشتند، گفت: برای گذر از تابستان، امسال مشابه سال گذشته به همکاری و همراهی مردم نیاز داریم.
کد خبر : ۵۳۸۸۸

نبض نفت _مریم کارگر نجفی در مراسم آغاز به کار میز خدمت وزارت نیرو که امروز، ۶ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در میز خدمت مردمی وزارت نیرو به شکلی کاملا منجسم، همه شرکت‌های این وزارتخانه در حوزه‌های آب و برق، فاضلاب، برق منطقه‌ای و... حاضر هستند.

وی افزود: در این میز خدمت اهدافی از جمله حل مشکلات مردم و گره‌گشایی مسایل در حوزه وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه دنبال می‌شود.

معاون منابع انسانی و تحقیقات وزیر نیرو گفت: این میز برای اطلاع مسئولان مرکز از مشکلات است و به اصلاح دستورات، بخشنامه‌ها و فرآیندها کمک می‌کند.

کارگرنجفی عنوان کرد: یکی از افتخارات دولت سیزدهم عملکرد وزارت نیرو در حوزه آب و برق بوده است و خوشبختانه با همکاری که میان دو بخش آب و برق انجام شد، سال گذشته که سال بسیار سختی بود را با مدیریت بسیار خوب و با کمترین تنش در حوزه آب و برق پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: همراهی مجلس شورای اسلامی، اعضای دولت، بخش صنعت و کشاورزی کشور در اینکه سال گذشته را با کمترین تنش پشت سر گذاشتیم بسیار موثر بود.

معاون منابع انسانی و تحقیقات وزیر نیرو گفت: امسال برنامه‌های بسیار خوبی برای گذر از تابستان در نظر گرفته شده است و با تعمیرات به موقع نیروگاه‌ها از ابتدای پیک همه این نیروگاه‌ها وارد مدار خواهند شد و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مردم سال گذشته صرفه‌جویی قابل قبولی در مصرف برق داشتند، تصریح کرد: در تابستان امسال مشابه سال گذشته به همکاری و همراهی مردم نیاز داریم تا بتوانیم سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

منبع:ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر