/
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

خروج 2 میلیارد و 700 میلیون لیتر سوخت مایع از انبارهای نفت منطقه همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از رکوردشکنی این منطقه در عرضه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در سطح استانی و ملی در سالی که گذشت خبر داد.
کد خبر : ۵۳۹۴۲


 به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: به منظور تحقق جهاد تبیین و تنویر افکار عمومی مردم شریف استان و به همت مدیران جهادی دولت سیزدهم، فعالیت‌ها و اقدامات حوزه سوخت‌رسانی و تأمین انرژی مورد نیاز چرخ‌های اقتصادی کشور، سرعت بیشتری به خود گرفته است.

بر اساس این گزارش و با مقایسه میزان نقل و انتقال محمولات سوختی از مبادی انبارهای نفت راهبردی ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر در ادوار گذشته، مدیریت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه در سال 1401 رکوردی بی‌سابقه را از خود برجای گذاشت.

وی گفت: اگر بخواهیم به بیانی ساده فعالیت کلی سوخت‌رسانی در سال 1401 توسط خادمان مردم در این حوزه را نزد مردم شریف استان به تصویر بکشیم؛ از سرجمع انواع فرآورده‌های نفتی خارج شده از این دو مرکز ذخیره سازی و ارسال محمولات سوخت مستقر در استان معادل هزار و 281 کیلومتر مخزن‌دار زمینی یا به عبارتی معادل صف 98 هزار و 579 دستگاه کامیون نفتکش جاده‌پیما به طول همدان تا آن سوی مشهد مقدس را می‌توان تصور کرد.

مدیر منطقه همدان با اشاره به وفاق و همدلی موجود در میان مدیران جهادی استان و تأکیدهای قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان بر تحقق منویات رهبری معظم انقلاب و شعار محوری سال 1402 "مهار تورم و رشد تولید" اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های تولید کالا و خدمات با شتاب بیشتری در سال جاری در اولویت اجرایی قرار دارد و هر جا که نیاز به تأمین سوخت احساس شود، تولیدکنندگان بی‌درنگ خادمان سوخت‌رسان را در کنار خود خواهند دید.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر