/
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

برگزاری آیین نامگذاری انبار خلیج‌فارس شرکت نفت فلات قاره ایران

همزمان با 10 اردیبهشت روز ملی خلیج‌فارس و با حضور اعضای شورای فرهنگی شرکت نفت فلات قاره ایران، آیین نامگذاری انبار خلیج‌فارس این شرکت برگزار شد.
کد خبر : ۵۳۹۸۸
به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی  شرکت نفت فلات قاره ایران، در این مراسم که جمعی از روسا و کارکنان نیز حضور داشتند، انبار شرکت نفت فلات قاره ایران به طور رسمی به نام خلیج‌فارس نامگذاری شد.

احمد محمدی‌زاده رئیس انبار خلیج‌فارس در این مراسم با بیان شرح خلاصه‌ای از فعالیت‌های این انبار گفت: انبار خلیج‌فارس به شش منطقه عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران خدمات ارائه و از آنها پشتیبانی می‌کند. وی افزود: در راستای توسعه فعالیت‌های این انبار، راه‌اندازی انبار شماره ۲۰ و مرکز امحاء اسناد در دستور کار مدیریت تدارکات و امور کالا قرار گرفته است که به‌زودی محقق می‌شود.

در ادامه آقای معین حیدری رئیس عملیات کالا نیز با بیان اینکه اقدامات مهمی برای بهبود وضعیت انبار خلیج‌فارس انجام شده است گفت: کارهای عمرانی مختلفی در روزهای گذشته در این انبار انجام شده و چیدمان نفرات نیز تغییر کرده است. اولویت کارهای ما راه‌اندازی انبار شماره 20 و تعیین تکلیف اقلام مازاد در گروه‌های مختلف کالایی است. خوشبختانه در این مدت کالاها به شکل منظم چیده شده است و سعی داریم اموال مازاد موجود را به شکل قانونی و درست از رده خارج نموده و بازسازی انبار را به شکل اصولی انجام دهیم.

در ادامه این مراسم یدالله شهریاری رئیس روابط عمومی در سخنانی گفت: با توجه به هجمه‌های صورت گرفته از سوی برخی کشورهای همسایه و تلاش در جهت تحریف نام تاریخی خلیج‌فارس، انجام اقداماتی به منظور اثبات نام این بی‌کرانه آبی به عنوان هویت ملی ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است. ما هم در شرکت نفت فلات قاره ایران باید با تکریم و گرامی‌داشت این آبراهه استراتژیک، در راستای تقویت هویت ملی خویش تلاش کنیم. همچنین با توجه به اینکه بستر و حوزه کاری شرکت نفت فلات قاره ایران از شمال خلیج‌فارس تا تنگه هرمز امتداد دارد نامگذاری انبار شرکت به این نام به همین دلیل انجام شده است.

وی افزود: انبار خلیج‌فارس یک مجموعه حیاتی و بسیار مهم برای شرکت است و همکاران این انبار همواره تعامل و تلاش بسیاری در انتقال و حمل کالاهای مورد نیاز مناطق عملیاتی از خود نشان داده‌اند که از همه آنها سپاسگزاریم.

شهریاری گفت: پیشنهاد نامگذاری انبار شرکت نفت فلات قاره ایران به نام خلیج‌فارس در شورای فرهنگی شرکت مطرح و مورد موافقت و تصویب قرار گرفت و از امروز به طور رسمی به عنوان انبار خلیج‌فارس شرکت نفت فلات قاره ایران نامگذاری شده است و باید از این پس در همه مکاتبات اداری از این نام استفاده شود.

 در ادامه مهدی قربانی رئیس خدمات اداری اجتماعی نیز ضمن تبریک روز ملی خلیج‌فارس، از همکاران این انبار در جابجایی و تحویل کالاهای مورد نیاز مناطق عملیاتی قدردانی کرد. همچنین محمدجواد نجار مسئول حفاظت فیزیکی واحد حراست گفت: کارکنان حراست در کنار همکاران تدارکات و امور کالا و دوشادوش آنها برای پیشبرد اهداف شرکت در انبار خلیج‌فارس فعالیت می‌کنند و از تلاش همه آنها تشکر می‌کنم.

محمدرضا کاشی فرمانده پایگاه بسیج شهید منتظری نیز از فعالیت همکاران انبار خلیج‌فارس قدردانی کرد و گفت: نامگذاری این انبار به نام خلیج‌فارس یک حرکت نمادین است که در زمان مناسب آن یعنی روز ملی خلیج‌فارس اتفاق افتاده است و جا دارد که همه ما در راستای حفظ این هویت و نام تاریخی تلاش کنیم. وی با بیان تاریخچه مختصری از نامگذاری این روز به عنوان روز ملی خلیج‌فارس گفت: با توجه به اینکه دهم اردیبهشت، سالروز اخراج پرتغالی‌ها از جزیره هرمز است این روز به نام روز خلیج‌فارس نامگذاری شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تصویب شورای فرهنگی در زمینه اقدامات فرهنگی نیز در آینده شاهد اقدامات و خدمات بهتری برای همکاران این انبار باشیم.

در پایان این مراسم، حاضران از بخش‌های مختلف انبار خلیج‌فارس بازدید کردند و توضیحات لازم از سوی آقای محمدزاده رئیس انبار ارائه شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر