/
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

شمار جایگاههای منطقه خراسان رضوی به 150 باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از افتتاح جایگاه "411" در کیلومتر 18 فاروج به قوچان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاههای منطقه خراسان رضوی به 150 باب رسید.
کد خبر : ۵۴۰۱۰

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این جایگاه با حضور فرماندار و نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین استانی و محلی شهرستان و نیز مدیر و مسئولین منطقه خراسان رضوی برگزار شد.

مدیر منطقه خراسان رضوی در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در ایام تعطیلات نوروز 1402، از تلاش‌ها و همکاری مالکان مجاری عرضه و شرکت‌های زنجیره‌ای صاحب‌نشان در سوخت‌رسانی بدون وقفه در این ایام قدردانی کرد و گفت: نظر به لزوم ساماندهی کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها و بهبود نظام توزیع با کارت‌های شخصی، اگر چه کارت‌های آزاد در تمامی مجاری عرضه موجود است و لیکن توصیه و تأکید شرکت بر استفاده مراجعین عزیز با کارت شخصی است.

علی‌اصغر اصغری ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این جایگاه، همزمان از افتتاح دو جایگاه دیگر که یکی در مشهد در جاده قدیم قوچان و دیگری در فریمان در ابتدای محور فریمان به تربت‌جام واقع است، خبر داد و افزود: به یاری خداوند متعال و با تلاش‌های انجام شده، طی سالیان اخیر خوشبختانه مجاری عرضه بهره‌برداری شده در سطح استان چشمگیر بوده و بسیاری از مشکلات مردم استان در این زمینه مرتفع شده است.

وی گفت: این جایگاه تازه‌تأسیس با مساحت 12 هزار مترمربع افتتاح شده و زمینه اشتغال‌زایی برای هشت نفر در جایگاه و نیز 50 نفر در مجتمع رفاهی ساخته شده را دارد که با افتتاح این جایگاه، تعداد جایگاه‌های قوچان به 11 باب رسیده است.

مدیر منطقه خراسان رضوی در ادامه گفت: جایگاه فوق دارای شش سکو، 12 دیسپنسر و 18 نازل است و با توجه به قرارگیری آن در مسیر رفت و آمد مردم و به خصوص زائران حرم امام هشتم علیه السلام حائز اهمیت است و علاوه بر این بسیاری از مشکلات مردم محلی را نیز حل می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر