/
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

بیش از 16000 نفر ساعت آموزش در منطقه اصفهان برگزار شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: به منظور افزایش کارآمدی کارکنان و یادگیری مهارت‌های لازم شغلی، در سال 1401 به میزان 16 هزار و 724 نفر ساعت آموزش به صورت حضوری در این منطقه برگزار شد.
کد خبر : ۵۴۱۲۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، عبدالله گیتی‌منش در این باره گفت: در سال گذشته، 132 دوره آموزشی حضوری برای کارکنان این شرکت، در محل ستاد این شرکت برگزار شد.

گیتی‌منش افزود: در این دوره‌ها که توسط اساتید برجسته استانی و کشوری تدریس و به فواصل منظم برای همه کارکنان اعم از رسمی، پیمانی، قرارداد موقت، پیمانکاری، رانندگان وسایط نقلیه حامل فرآورده‌های نفتی و نیز کارکنان و اپراتورهای مجاری عرضه و جایگاه‌های سی‌ان‌جی برگزار شد که دو هزار و 289 نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه افزایش بهره‌وری سازمان، هدف اصلی برگزاری دوره‌های آموزشی است، خاطر نشان کرد: آموزش، بخش جدایی‌ناپذیری از برنامه توسعه منابع انسانی و سنگ بنای مدیریت مؤثر است، زیرا باعث می‌شود کارمندان کارآمدتر و مؤثرتر باشند، کارمندی که آموزش‌های لازم را دریافت می‌کند قادر است کارهای خود را با توانایی بیشتری به انجام رساند و درک بیشتری نسبت به مسئولیت‌های خود داشته باشد که در نهایت این موضوع به نفع شرکت خواهد بود.

مدیر منطقه اصفهان، آموزش را تولید دانش، حفظ و انتقال آن به دیگر افراد مجموعه دانست و توسعه فرهنگ آموزش و یادگیری در سازمان را با اهمیت خواند و تأکید کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با سرمایه‌گذاری برای آموزش به کارکنان ثابت می‌کند که با ارزش هستند و این مهم یک فضای حمایتی برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر