/
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

انجام بیش از 29600 مورد بازدید از نازل‌های عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی و مصرف‌کنندگان گفت: با تلاش مستمر کارشناسان منطقه بیش از 29 هزار و 600 مورد بازدید از نازل‌های جایگاههای عرضه سوخت استان در سال 1401 انجام شد.
کد خبر : ۵۴۱۴۵
به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با اشاره به کنترل و نظارت مستمر بر عرضه فرآورده‌های نفتی از مبداء تا مقصد گفت: تلاش مدیریت، مسئولین و کارکنان منطقه بر این است تا ضمن صیانت از سرمایه ملی، فرآورده‌های مطلوب از لحاظ کمی و کیفی تحویل مصرف‌کنندگان شود.

 

راشدی گفت: بر این اساس در سال گذشته، علاوه بر آزمایش‌های کیفی، این تعداد بازدید و آزمایش کمی از نازل‌های عرضه سوخت استان انجام شده است. 

 

وی تصریح کرد: علاوه بر انجام نظارت و کنترل مستمر بر نحوه توزیع عرضه سوخت در جایگاه‌های استان و نصب پلمپ تلمبه‌های بنزین و نفتگاز، هر نازل بیش از 15 بار در سال گذشته مورد آزمایش کمی قرار گرفته است.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی یادآور شد: به منظور بهبود نظام توزیع، استفاده از کارت سوخت شخصی هنگام سوخت‌گیری در جایگاه‌ها ضروری است. لذا شهروندان عزیزی که فاقد کارت سوخت شخصی هستند جهت درخواست کارت سوخت المثنی به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند و برای پیگیری مسائل مربوط به کارت هوشمند سوخت خود می‌توانند با مرکز پاسخگویی وارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با شماره 09627 تماس حاصل کنند.

 

شایان ذکر است، منطقه آذربایجان شرقی با 178 باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی با دو هزار و 660 نازل، کار سوخت‌رسانی به بیش از یک میلیون خودرو را در سطح استان به صورت شبانه‌روزی بر عهده دارد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر