/
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

قدردانی معاون وزیر نفت از شرکت نفت فلات قاره به دلیل عمل به مسئولیت‌های‌ اجتماعی در جزیره خارگ

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از شرکت نفت فلات قاره به دلیل عمل به مسئولیت‌های‌ اجتماعی در جزیره خارگ قدردانی کرد.
کد خبر : ۵۴۱۵۰
به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، دکتر محسن خجسته‌مهر روز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت در جمع مسئولین بومی و استانی حاضر در جزیره خارگ، عمل به وظایف مسئولیت‌های اجتماعی را یک اصل مورد توجه و با اهمیت حوزه نفت برشمرد و از کارهای بسیار موثر شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ به‌ویژه اقدامات قابل توجه، مهم و حیاتی شرکت نفت فلات قاره در ارائه خدمات اورژانس هوایی به نیازمندان ساکن جزیره قدردانی کرد و گفت: این‌گونه اقدامات در راستای تحقق عمل به مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده است.

وی با هدف افتتاح پروژه‌های مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی نفت در جزیره خارگ حضور یافت و در نخستین اقدام، بخش سیتی‌اسکن بیمارستان بزرگ خلیج‌فارس خارگ را افتتاح کرد. در ادامه معاون وزیر نفت به اسکله مروارید جزیره وارد و در عرشه شناور مسافربری گلاره حضور یافت.

در این سفر تفاهم‌نامه ارائه خدمات شناور مسافربری در مسیر‌های خارگ، گناوه و بوشهر به امضای طرفین رسید. همچنین با تخصیص اعتبار مورد نیاز آبفای جزیره خارگ در سطح جزیره فعال و مشکل تامین آب شرب اهالی بومی جزیره خارگ برطرف شد.

همه این پروژه‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی حوزه صنعت نفت به محیط پیرامونی در جزیره مقاوم خارگ صورت پذیرفت.

گفتنی است، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در راس هییت عالیرتبه روز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت وارد جزیره خارگ شد و در بدو ورود با همراهی آیت‌الله صفایی‌بوشهری امام جمعه بوشهر، همچنین دکتر جمیری نماینده مردم بوشهر، خارگ، دیلم و گناوه به زیارت قبور مطهر شهدا در امام‌زاده میرمحمد رفت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر