/
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
تا پایان امسال؛

50 درصد ناوگان حمل و نقل باری و 100 درصد مسافری باید به سامانه سپهتن مجهز شوند

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نقتی ایران شب گذشته در برنامه صف اول که ساعت 23 در شبکه خبر پخش شد، درباره راه‌اندازی سامانه سپهتن (سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای) گفت: درقانون برنامه بودجه 1401 تکلیف شده تا پایان امسال 50 درصد ناوگان حمل و نقل باری و 100 درصد ناوگان حمل و نقل مسافری باید به سامانه سپهتن مجهز شوند.
کد خبر : ۵۴۱۷۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نقتی ایران، علی‌اکبر نژادعلی در این برنامه ضمن تشریح برنامه‌ها و عملکرد شرکت افزود: در همین رابطه تفاهم‌نامه چهارجانبه پنجم اردیبهشت ماه با سه دستگاه دیگر، راه و شهرسازی، پلیس راهور و شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با شرکت ملی پخش امضا و مبادله شد.

وی افزود: در قانون برنامه بودجه تکلیف شده که وزارت راه و شهرسازی باید در این راستا از طریق انعقاد قرارداد با پیمانکاران ذی‌ربط نسبت به تهیه دستگاه‌های سپهتن اقدام کند و در این ارتباط از محل صرفه‌جوئی سوختی که این ناوگان به همراه دارند بخشی وزارت نفت متحمل شود و پرداخت کند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نقتی ایران اظهار امیدواری کرد: اگر این انعقاد به موقع انجام شود و این تجهیزات بر روی ناوگان باری و مسافر نصب شوند، عملا رصد و ناوگان حمل و نقل مهیا خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر