/
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

آغاز لایروبی از زهکش های استان بوشهر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان

بوشهر - امدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: نخستین فاز این پروژه شامل لایروبی ۴۴ کیلومتر از زهکش‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر و اعتبارات شهرستان دشتستان انجام می‌شود
کد خبر : ۵۴۳۰۵

نبض نفت _علی محمدی روز پنجشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی لایروبی زهکش‌های آبیاری و زهکشی دشتستان اظهار کرد: امروز افتخار پاسخگویی به یکی از مطالبه‌های دیرینه مردم شهرستان دشتستان در قالب شروع عملیات لایروبی زهکش‌های شبکه‌های آبیاری و زهکشی این شهرستان را داریم.

وی افزود: این زهکش‌ها در حدود ۲۰ سال اخیر لایروبی نشده و باعث بروز اختلال در روند مطلوب آبرسانی و زهکشی شده بودند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر تصریح کرد: نخستین فاز این پروژه شامل لایروبی ۴۴ کیلومتر از زهکش‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر و اعتبارات شهرستان دشتستان انجام می‌شود.

محمدی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، در فاز نخست سه زهکش اصلی بخش آبپخش تا پیش از دهه فجر لایروبی می‌شود و در ادامه عملیات اجرایی سایر شبکه‌های زهکشی این شهرستان نیز طبق برنامه تعیین شده ادامه می‌یابد.

محمدی ادامه داد: این شبکه‌های زهکشی با جمع‌آوری آب باقی‌مانده از آبیاری، آن را به بخش حله و تالاب حله هدایت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر یادآور شد: بزرگترین افتخار کارکنان شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، خدمت به مردم دیاری است که با نام شهید کرامت و دیگر شهدا مزین شده است و بر خود واجب می‌دانیم این پروژه را به بهترین نحو به انجام برسانیم.

منبع:ایرنا


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر