/
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

نوبت‌دهی الکترونیکی در انبار نفت منطقه استان مرکزی راه‌اندازی شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی در انبار نفت سردار شهید رحیم انجفی منطقه استان مرکزی خبر داد.
کد خبر : ۵۴۳۴۲

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، سعید جمشیدی گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این سیستم، رانندگان نفتکش با دریافت شماره الکترونیکی از دستگاه چاپ نوبت مستقر شده در محل می‌توانند بر اساس فرا رسیدن نوبت خود به کارمندان مستقر در باجه نوبت‌دهی مراجعه و حواله بارگیری خود را جهت ورود به انبار تحویل بگیرند.

جمشیدی افزود: قبل از این روش، نوبت‌دهی به صورت دستی، سنتی و قدیمی رواج داشت که از معایب زیادی برخوردار بوده به طوریکه مراجعین می‌بایست دفترچه‌های کارکرد خود را تحویل و با تجمع در یک محل منتظر نوبت بمانند و این روش به ویژه در زمان بیماری کرونا و فصول پخش ویروس سرماخوردگی و آنفلوآنزا در شیوع بیماری بدون تاثیر نبوده است.

وی، مدیریت زمان، رعایت اصول بهداشتی در محل و سالن مراجعه، آرامش بیشتر مراجعین، عدالت در زمان فراخوانی مراجعه‌کننده و تسهیل و اصلاح روش کار و نیز تکریم مراجعین را از مزایای این سیستم دانست و ابراز امیدواری کرد این فرایند جدید بتواند بر میزان رضایت‌مندی کارکنان و رانندگان نفتکش‌ها و مراجعین بیفزاید.

مدیر منطقه استان مرکزی خاطر نشان کرد: روزانه بین 700 تا 900 نفتکش و گازکش با ظرفیت‌های مختلف جهت دریافت حواله بار خود به اقصی نقاط استان و کشور، به محل توزیع بار (صدور حواله) مراجعه می‌کنند که بعد از این برای دریافت نوبت از این روش استفاده خواهند کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر