/
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
در بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان مطرح شد:

احیای تمام ظرفیت ذخیره‌سازی در سوخت‌گیری هواپیمایی بندرعباس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از احیای تمام ظرفیت ذخیره‌سازی در سوخت‌گیری هواپیمایی بندرعباس خبر داد.
کد خبر : ۵۴۳۷۸

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان ضمن بازدید از تأسیسات سوخت‌گیری هوایی و مخازن ذخیره‌سازی ای‌تی‌کی (سوخت هواپیما) بندرعباس، گفت: با برنامه‌ریزی و مدیریت خوبی که انجام شده، ذخیره‌سازی، تأمین و انتقال سوخت هواپیما به فرودگاه‌های استان بی‌وقفه و بدون تأخیر در حال انجام است.

رادمهر با اشاره به اقدامات پدافندی انجام شده در مجموعه فرودگاه‌های کشور به ویژه فرودگاه بندرعباس، گزارشی از نحوه پوشش تأسیسات سوخت‌گیری هواپیمایی این فرودگاه ارائه کرد و افزود: هماهنگی و تعامل دستگاه‌های ذیربط، سرعت انجام امور را افزایش داده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان با ابراز رضایت از انجام پروژه‌های بهینه‌سازی و افزایش ذخیره در این تأسیسات، از زحمات مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان تشکر کرد و گفت: مدیر توانمند و کارکنان سخت‌کوش منطقه هرمزگان در حوزه پدافند غیرعامل توجه جدی و ویژه‌ای دارند.

در این بازدید، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان نیز گزارشی از تعمیرات اساسی مخازن ای‌تی‌کی تأسیسات سوخت‌گیری هواپیمایی ارائه کرد و افزود: با اتمام این کار جهادی در کوتاه‌ترین زمان، توانستیم ظرفیت ذخیره‌سازی در این تأسیسات را به بالاترین میزان ممکن ارتقاء دهیم.

احمد سالاری‌فر با اشاره به اهمیت سوخت‌رسانی به فرودگاه‌های استان افزود: همه فرودگاه‌های استان دارای موقعیت خاصی در کشور هستند و ابعاد گردشگری اقتصادی و بعضا نظامی به آنها اهمیت مضاعفی داده است.

وی در پایان با اشاره به جلسه اخیر با مدیران منطقه آزاد کیش و اقدامات انجام شده برای نوسازی خودروهای سوخت‌رسان به هواپیماها در فرودگاه‌های استان گفت: با پیگیری‌های متعدد و البته حمایت استاندار محترم و تعامل بین‌دستگاهی و ارتباط میان وزارتخانه‌های متعدد، روند نوسازی رفیولرها نیز به زودی آغاز خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر