/
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

نرم‌افزار باک (پمپ‌بنزین‌یاب) به روزرسانی شد

در آستانه برگزاری بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، نرم‌افزار باک (پمپ‌بنزین یاب) با استفاده از مسیریاب‌های بومی از جمله نشان و بلد به روز رسانی شد. در حال حاضر لینک آن در بخش سامانه‌های الکترونیکی سایت شرکت ملی پخش برای نصب بر روی تبلت و تلفن همراه اندروید بارگزاری شده است.
کد خبر : ۵۴۳۹۱

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، محسن مومنی مشاور مدیرعامل و رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام این خبر گفت: نرم‌افزار باک با آدرس https://baak.niopdc.ir فاصله و مسیر کاربران را با تعیین موقعیت جغرافیاییِ (GPS) تا پمپ بنزین‌های مورد نظر، برای سوخت‌گیری هدایت می‌کند.

مومنی با اشاره به اینکه این نرم‌افزار با ذخیره کردن اطلاعاتِ جایگاه‌های سوخت سراسر کشور برای استفاده کاربران طراحی شده است، اظهار کرد: لینک این نرم‌افزار علاوه بر سایت شرکت ملی پخش، در پایگاه اینترنتی بازار نیز قابل دانلود و کاربری است.

وی به قابلیت‌های این نرم‌افزار اشاره کرد و ارائه فهرست نزدیک‌ترین جایگاه‌ها، اعلام فاصلۀ حقیقی و خطی، مسیریابی و نقشۀ راهنما، اعلام نوع سوخت موجود در هریک از جایگاه‌ها (بنزین معمولی، سوپر، نفتگاز، سی‌ان‌جی و بنزین و نفتگاز یورو،)، امکان نمایش تمام جایگاه‌های یک منطقه، جستجو بر اساس نام جایگاه‌ها و بر اساس نوع سوخت را برخی از قابلیت‌های نرم‌افزار برشمرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر