/
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
به منظور ارائه خدمات مطلوب و تأمین نیاز مصرف‌کننده واقعی؛

توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه کرمان ساماندهی می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و تأمین نیاز مصرف‌کننده واقعی، توزیع الکترونیکی گاز مایع در سال جاری در سطح منطقه ساماندهی می‌شود.
کد خبر : ۵۴۴۵۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، سیدباقر نورالدینی، هدف از اجرای این طرح را تأمین رفاه شهروندان به‌منظور رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و همچنین ساماندهی توزیع گاز مایع با استفاده از کارت بانکی سرپرستان خانوار در سطح استان کرمان اعلام کرد.

نورالدینی با اشاره به آغاز اجرای این طرح  از ابتدای سال 1399، گفت: در راستای اجرای بند ب تبصره 14 قانون بودجه 1402، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مکلف به اجرای کامل طرح توزیع گاز مایع بر اساس زیرساخت‌های بانکی و الکترونیکی در سال جاری شده است که به همین منظور خانوارها و صنوف فاقد انشعاب گاز شهری می‌توانند با مراجعه به سامانه سدف به آدرس اینترنتی NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR و ثبت‌نام در این سامانه، گاز مایع مورد نیاز خود را در هر ماه با نرخ مصوب و از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید به ساماندهی خودروهای گازمایع‌سوز ال‌پی‌جی و ارائه خدمات ایمن و شایسته به هم‌وطنان عزیز، از مالکان این خودروها درخواست کرد: جهت ثبت‌نام به سامانه IRNGV.MIMT.GOV.IR مراجعه و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به شرکت‌ها و نمایندگی‌های توزیع‌کننده گاز مایع در سطح استان مراجعه کنند.

مدیر منطقه کرمان ضمن بیان اینکه اقدامات بعدی پس از ثبت‌نام از طریق پیامک به مردم عزیز اطلاع‌رسانی می‌شود، اظهار کرد: لیست مراکز و نمایندگی‌های توزیع گاز مایع و مراکز خدمات فنی خودروهای دوگانه سوز در سامانه مذکور موجود است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر