/
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران خبر داد:

تشكیل كارگروه های تخصصی در ملی حفاری برای استفاده حداكثری از ظرفیت های داخلی

شرکت ملی حفاری ایران به منظور استفاده حداکثری از توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های سازنده، تامین کننده و دانش بنیان ها اقدام به تشکیل کارگروه های تخصصی متشکل از کارشناسان خبره از بخش های مختلف سازمان کرده است.
کد خبر : ۵۴۴۷۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از آغاز فعالیت کار گروه های تخصصی این شرکت برای ارزیابی و بررسی زمینه های همکاری با شرکت های حاضر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی همزمان با گشایش این نمایشگاه در تهران خبر داد. 

محمد رضا علیزاده عطار با اشاره به اهمیت نمایشگاه صنعت نفت به عنوان یک رویداد مهم و ارزشمند در کشور که امسال با حضور 1500 شرکت داخلی و 200 شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده است، گفت: این شرکت برای حداکثر استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های سازنده، تامین کننده و دانش بنیان ها اقدام به تشکیل کارگروه های تخصصی متشکل از کارشناسان خبره از بخش های مختلف سازمان کرده است.

وی افزود: این همکاران در مدت چهار روز کاری نمایشگاه صنعت نفت با حضور در غرفه های سازندگان، تولید کنندگان، دانش بنیان ها و مراکز علمی و پژوهشی با آخرین فناوری های کاربردی در صنعت نفت و حفاری در بخش های ساخت قطعات و تجهیزات فولادی و لاستیکی و الکترونیکی با فناوری های پیشرفته  آشنا و با مدیران و نمایندگان شرکت ها به رایزنی و تبادل نظر می پردازند. 

علیزاده عطار اظهار کرد: نتایج بررسی های فنی و تخصصی این گروه ها در نشست مدیران ارشد شرکت ملی حفاری ایران مطرح و برنامه بازدید از ظرفیت های شرکت های منتخب و اضافه کردن در فهرست شرکت های همکار و نحوه همکاری و ارتباط با آنها تبادل نظر و تصمیم گیری می شود. 

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: این مدیریت افزون بر تشکیل کار گروه ها و حضور فعال در نمایشگاه، امضا و مبادله چند تفاهمنامه همکاری با دانشگاه ها و عقد قرارداد ساخت تجهیزات تخصصی حفاری در قالب تولید بار اول با شرکت های دانش بنیان را در دستور کار دارد.

به گزارش NIOC، نمایشگاه صنعت نفت ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه دایر است و هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان شامل روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه در آن حضور دارند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر