/
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

ارتباط زنده مدیرعامل شرکت ملی نفت و عضو کمیسیون عمران مجلس با سکوهای شرکت نفت فلات قاره در نمایشگاه نفت

دکتر محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به همراه مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس در ارتباط زنده با سکوهای بهره‌برداری نصر و بلال از محل بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این شرکت به‌عنوان طلایه‌داران خط مقدم تولید قدردانی کردند.
کد خبر : ۵۴۵۵۳
به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حاشیه این نمایشگاه، در گفت‌وگوی تصویری زنده با مسئولان این سکوها، برای آنها در انجام وظایف محوله آرزوی موفقیت کرد.

وی در این ارتباط زنده که دکتر مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره نیز حضور داشت، ضمن خداقوت به کارکنان سختکوش این شرکت، نقش مهم کارکنان مناطق عملیاتی و سکوهای بهره‌برداری را در پیشبرد اهداف صنعت نفت ستود.

مجتبی یوسفی نماینده مجلس نیز در این ارتباط زنده، از تلاش‌های کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران قدردانی کرد. روسای سکوهای نصر و بلال نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در بهره‌برداری، استخراج و صادرات نفت‌خام از آب‌های خلیج‌فارس پرداختند.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد و امروز به‌کار خود پایان می‌دهد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر