/
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

۳۰۰ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در جاسک فعال است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به دستور رییس جمهور در سفر به جاسک در خصوص رفع مشکل کم‌آبی مناطق مختلف این شهرستان گفت: در حال حاضر چندین پروژه بزرگ آبرسانی در شرق و غرب شهرستان جاسک با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان فعال است.
کد خبر : ۵۴۶۱۶

نبض نفت _عبدالحمید حمزه‌پور روز سه‌شنبه در نشست مشترک با فرماندار جاسک در خصوص سرعت‌بخشی به پروژه‌های آبرسانی این منطقه افزود: پروژه‌های آبرسانی جاسک در قالب اعتبارات مجتمع روستایی، طرح توسعه مَکُران، جهاد آبرسانی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با هدف افزایش بهره‌مندی مشترکان به طور جدی در دستورکار آبفا است، ابراز کرد: با تکمیل این پروژه‌ها بیش از ۱۴ هزار نفر از مردم منطقه جاسک از آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با تاکید و حمایت همه‌جانبه استاندار برای سرعت‌دهی در تکمیل پروژه‌های آبرسانی گفت: شرکت آبفا توجه و اهتمام ویژه‌ای در تکمیل پروژه‌های آبرسانی جاسک در سالجاری دارد تا وعده دولت مردمی به ساکنان این شهرستان محقق شود.

حمزه پور، تعامل و هم‌افزایی بین آبفا و فرمانداری جاسک را مهم ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه تعامل موجود باعث شده تا شاهد روند امیدوار کننده‌ای در بهره‌مندی مردم این منطقه از آب آشامیدنی پایدار باشیم‌.

فرماندار جاسک نیز در این نشست با قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه آبرسانی، تلاش آبفا برای افزایش بهره‌مندی روستاهای جاسک از آب سد جگین را قابل قدردانی دانست.

علی مهرانی افزود: سد جگین به عنوان یک منبع پایدار آب می‌تواند تامین کننده آب مردم منطقه جاسک باشد.

منبع:ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر