/
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

اختصاص بیش از 29 میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی منطقه خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از تأمین و توزیع بیش از 29 میلیون لیتر نفتگاز در بین بهره‌برداران بخش کشاورزی سطح استان خراسان جنوبی در سال 1401 خبر داد.
کد خبر : ۵۴۶۳۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی، محمدرضا عابدانی با بیان این خبر گفت: با توجه به اقلیم خاص و گرمای هوا در استان خراسان جنوبی، این منطقه اقدام به تأمین سهمیه سوخت ادوات بخش کشاورزی و توزیع آن از طریق فروشندگی‌های مجاز کرده است و در این راستا سال گذشته، این مقدار نفتگاز در بین فعالان حوزه بخش کشاورزی توزیع شده است.

عابدانی اظهار کرد: با عنایت به آغاز فصل کشت بهاره محصولات کشاورزی، این شرکت آمادگی دارد مانند سال‌های گذشته نسبت به تأمین فرآورده مورد نیاز این بخش در سامانه سدف اقدام کند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 10 هزار دستگاه انواع ادوات کشاورزی فعال، از تعامل سازنده و همکاری صاحبان ادوات کشاورزی و همچنین ادارات ذیربط شهرستانی جهاد کشاورزی و دیگر سازمان‌های ذیربط، در رابطه با روند تخصیص سهمیه سوخت ادوات کشاورزی تشکر و قدردانی کرد.

مدیر منطقه خراسان جنوبی افزود: باتوجه به فرآیند 98 درصدی پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی در سطح منطقه و همچنین با ایجاد وحدت رویه یکسان، برنامه‌ریزی و کنترل و نظارت‌های لازم توسط کارشناسان این شرکت و همراهی ادارات ذیربط، از تضییع حقوق صاحبان ادوات کشاورزی جلوگیری و از قاچاق فرآورده‌های نفتی در این بخش پیشگیری می‌شود.

عابدانی با ابراز اطمینان به کشاورزان استان بابت سوخت‌رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا پایان سال جاری، افزود: سوخت این بخش توسط 48 باب مجاری عرضه در سطح استان خراسان جنوبی به کشاورزان بدون وقفه زمانی تحویل داده خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال که رشد تولید نام‌گذاری شده با تأمین به‌ موقع سوخت بخش کشاورزی، شاهد توسعه و رونق بیش از پیش بخش کشاورزی در سطح منطقه و رشد تولید خواهیم بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر