/
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

۷۷۲ میلیارد تومان مطالبات شرکت برق هرمزگان وصول شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: این شرکت سال گذشته ۷۷۲ میلیارد تومان مطالبات از مشترکان در بخش‌های مختلف وصول کرد که به نسبت سال ماقبل آن ۱۳ درصد افزایش داشته است.
کد خبر : ۵۴۶۶۸

نبض نفت- محمد کریمی روز پنجشنبه با اشاره به اینکه پارسال در وصول مطالبات رتبه نخست کشور را کسب کردیم، افزود: دریافت مطالبات حاصل از فروش انرژی به مشترکان در بخش‌های مختلف عمومی، خانگی و تجاری استان نیز پارسال ۶۸۷ میلیارد تومان بوده که شاخص‌های رشد به نسبت سال ۱۴۰۰ به ۲۴ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: شرکت توزیع برق هرمزگان در حال حاضر ۳۳۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از مشترکان بدهکار مطالبات دارد که در صورت وصول آن خدمات بهتری شامل روشنایی معابر و اصلاح شبکه به سایر مشترکان ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان تصریح کرد: ۲۰۴ میلیارد تومان از این مطالبات مربوط به بخش عمومی، اداری و نظامی، ۳۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بخش کشاورزی، ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون در بخش صنعتی و ۸۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز در بخش تجاری بوده است.کریمی ادامه داد: تلفات شبکه برق هرمزگان نیز پارسال به نسبت سال قبل ۴۳ صدم درصد کاهش داشته و انشعابات فروخته شده ۲۹ درصد رشد داشته است.

منبع:ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر