/
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

برق‌رسانی به ۸ روستای لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: سال گذشته هشت روستا را برق دار و امسال نیز دو روستا را شناسایی کردیم.
کد خبر : ۵۵۱۳۳

نبض نفت-مهران امیری با اشاره به تکمیل شبکه‌های آسیب‌دیده از سیل سال ۱۳۹۸ در شهرستان پلدختر، اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شبکه‌های توزیع در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: در شرکت توزیع نیروی برق لرستان خودروهای خدمت فرسوده‌ای داریم که هزینه‌های بالایی را به ما تحمیل می‌کنند و در این جهت باید اقداماتی انجام شود.

امیری با اشاره به نزدیک شدن به ایام گرم سال و بحث مدیریت مصرف، تصریح کرد: از زمانی که برنامه مدیریت مصرف شروع شده یکی از مواردی که کل شرکت‌های توزیع باید رعایت کنند بحث روشنایی معابر عبوری است که در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰۰ مگاوات صرفه‌جویی از همین محل بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به صرفه‌جویی ۵.۷ مگاواتی در تولید، ادامه داد: از شهرداری ها تقاضا داریم در بحث پارک‌ها و فضای سبز مدیریت مصرف را به خوبی اجرا کنند.

وی با اشاره به برق‌رسانی به مناطق صعب‌العبور، بیان کرد: در حال حاضر تمام روستاهای ما برق‌دار هستند.

امیری افزود: اگر روستایی در حال حاضر برق ندارد به دلیل برگشت ساکنان آن‌ها از شهر به روستا یا همان مهاجرت معکوس بوده که برق رسانی به آن‌ها نیز در دستور کار ما قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان  با اشاره به اینکه سال گذشته هشت روستا را برق دار و امسال نیز دو روستا را شناسایی کردیم، افزود: در این راستا محورهای روستایی در شرکت توزیع مشخص شده‌اند و طبق آن‌ها کار را ادامه می‌دهیم.

منبع:ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر