/
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

حساسیت در تامین برق صنعت چاپِ مرتبط با صنایع غذایی و دارویی

دبیر اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران گفت: چنانچه برنامه مشترک وزارت نیرو و وزارت صمت برای مدیریت مصرف برق صنایع به درستی و بدون هیچگونه خلل و ناهماهنگی اجرایی شود نسبت به سال‌های گذشته می‌تواند ۱۰۰ درصد مفید و موثر واقع شود.
کد خبر : ۵۵۱۶۵

نبض نفت-امیرهومن محمدی با اشاره به تاثیر مدیریت مصرف برق در فعالیت صنایع کشور، اظهار داشت: امید است امسال برنامه‌ریزی مدیریت مصرف با دقت اجرایی شود؛ به‌طوری‌که در اجرای این برنامه شاهد بی‌برنامگی نباشیم.

وی افزود: فعالیت صنعت چاپ کشور به ویژه بخشی که در همکاری با صنایع دارویی و غذایی است به جهت ثبت سفارش و ارائه محصول بسیار حساس است، به شکلی که باید در مدت زمان کوتاه و مقرر سفارشات به مرحله نهایی برسند چراکه مربوط به بخش بهداشت و درمان کشور می‌شود.

دبیر اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی وزارت نیرو، مقرر است یک روز از ایام هفته برای یک شیفت کاری، برق مجتمع چاپ و بسته‌بندی واحد صنعتی تحت مدیریتش محدود و در سایر روزهای هفته جبران شود، گفت: صنعت چاپ جزء صنایعی به شمار می‌رود که میزان مصرف برق در آن بسیار بالاست، به نظر می‌رسد برای تامین انرژی این قبیل از صنایع در زمان قطعی برنامه‌ریزی شده برق، برای راه‌اندازی موتور برق، سوخت‌های دیگری مانند گازوئیل جایگزین شود.

این فعال صنعت چاپ و بسته‌بندی تاکید کرد: اگر برنامه مشترک وزارت نیرو و وزارت صمت برای مدیریت مصرف برق صنایع به درستی و بدون هیچگونه خلل و ناهماهنگی اجرایی شود نسبت به سال‌های گذشته ۱۰۰ درصد می‌تواند مفید و موثر واقع شود.

منبع:ایلنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر