/
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

تلاش ما نداشتن خاموشی در بخش خانگی و صنعتی در تابستان است

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: تمام تلاش ما این است که در بخش خانگی و صنعتی خاموشی نداشته باشیم.
کد خبر : ۵۵۱۹۷

نبض نفت-مهران امیری در رابطه با طرح‌های تشویقی در رابطه با صرفه‌جویی در مصرف بهینه برق، اظهار کرد: برای اطلاع رسانی این موضوع به شهروندان بنرهایی در سطح شهر نصب شده است.

وی ادامه داد: براساس این طرح به ازای هر مگاوات صرفه‌جویی ۲۰۰۰ تومان پاداش در نظر گرفته شده است.

امیری با اشاره به این‌که سال گذشته فقط رعایت الگوی مصرف ملاکی برای پاداش دادن بود، افزود: امسال چهار پله داریم اگر مصرف زیر ۱۵۰ کیلووات باشد به ازای هر کیلووات کاهش ۲۰۰۰ تومان مصرف بین ۱۵۰ تا ۳۰۰  کیلووات هر کیلووات ۱۵۰۰ تومان و بین ۳۰۰ تا ۴۵۰ هر کیلووات ۱۰۰۰ تومان و بالای ۴۵۰ کیلووات  باشد به ازای هر کیلووات صرفه‌جویی ۵۰۰ تومان پاداش به مصرف کننده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۲۸ هزار مشترک مشمول پاداش شدند ادامه داد: در بخش خانگی ۱۵ میلیارد تومان و ۸۰ میلیون تومان پاداش همکاری به ادارات تعلق گرفت.

وی تأکید کرد: تمام تلاش ما این است که در بخش خانگی و صنعتی خاموشی نداشته باشیم.

امیری با اشاره به این‌که پیش‌بینی ما در سال جدید صرفه‌جویی ۲۰۰۰ مگاواتی در بخش خانگی است، افزود: در مدت مشابه سال گذشته در لرستان کاهش ۴.۸ درصدی مصرف برق را  داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و همیاری اصحاب رسانه و اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق در سطح استان همچون سال گذشته تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم.

منبع:ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر