/
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

نصب ۶۰۰ ترانس جدید در لرستان/۱۳۰۰ ترانس باید تعمیر شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به نصب ۶۰۰ ترانس برق جدید در سال جاری، گفت: ۱۳۰۰ ترانس در سطح استان شناسایی کردیم که در تابستان مشکل داشتند و باید تعمیر شوند.
کد خبر : ۵۵۲۸۷

نبض نفت-مهران امیری با اشاره به حل مشکل بخش عمده‌ای از خرابی‌های شبکه توزیع در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: اصلاحات در شبکه‌های اصلی انجام شده و عمده مشکلات به شبکه‌های روستایی برمی‌گردد که عمدتاً فرسوده هستند.

وی با اشاره به این‌که شبکه‌های توزیع‌ درجه بندی و به مرور انجام می‌شوند، بیان کرد: ۳۰۰ روستا را در دستور کار داریم که در قالب بهسازی در آن‌ها کار می‌کنیم.

امیری با اشاره به این‌که تابستان امسال نیز مانند سال گذشته در فازهای مختلف مانند صنعتی، کشاورزی، اداری و خانگی تدابیری داریم، بیان کرد: ۱۳۰۰ ترانس در سطح استان شناسایی کردیم که در تابستان مشکل داشتند و باید تعمیر شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: امسال ۶۰۰ ترانس برق جدید نصب می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که سال گذشته در ایام تابستان برای مصرف بهینه انجام دادیم قطع برق ادارات بعد از ساعت اداری بود.

امیری با اشاره به این‌که حدود ۸۰ میلیون تومان پاداش همکاری ادارات در سال گذشته را داشتیم، بیان کرد: مصرف ادارات با سال ۱۴۰۰ مقایسه می‌شود که میزان مصرف بهینه برق را بسنجیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره ب برون‌سپاری بسیاری از فعالیت‌های این شرکت، ادامه داد: در حال حاضر شبکه توزیع تعمیرات سنگینی را به ما تحمیل می‌کند.

منبع:ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر