/
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

نماینده اسدآباد خواستار تامین اعتبارات آب در حوزه انتخابیه

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علی رغم دستور وزیر نیرو و تامین اعتبارات لازم با گذشت یک سال هنوز مشکل تامین آب شرب اسدآباد حل نشده است‌.
کد خبر : ۵۵۲۹۴

نبض نفت-کیومرث سرمدی واله در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: با وجود اینکه سال گذشته مشکل تامین آب شرب اسدآباد  مورد توجه قرار گرفت و دستور وزیر نیرو در سال گذشته برای تامین اعتبار از محل اعتبارات تنش آبی، تابستان امسال بار دیگر شاهد قطعی آب در اسدآباد هستیم. از مساعدت وزیر نیرو تشکر می کنیم اما سوال این است که با وجود تامین اعتبارات چه کسی پاسخگوی کوتاهی و اهمال صورت گرفته خواهد بود که منجر به نارضایتی مردم شده است؟ 
وی در ادامه اظهار کرد: ماه های آتی شاهد عبور مسافران عتبات عالیات و اربعین حسینی از این شهرستان هستیم  در حالی که منابع آب شرب اکنون پاسخگوی نیاز مردم اسدآباد نیست؛ چه برسد مسافران عتبات و اربعین. 

نماینده مردم اسدآباد در تذکری خطاب به وزیر راه و شهر سازی تصریح کرد: طرح جامع شهر اسدآباد هفت سال است که معطل مانده و مردم در ساخت و ساز دچار مشکل شده اند. در جهت ساخت مسکن ملی نیز در اسدآباد اقدامی صورت نگرفته است. 

وی در تذکری دیگر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و نیرو، خاطر نشان کرد: با وجود قانون عدم قطع برق کشاورزی و صنعتی در زمان تنش برقی امروز شاهد قطع چندین ساعته برق چاه های کشاورزی و نابودی  کشاورزان در کنار مشکلاتی نظیر گرانی نهاده و تجهیزات کشاورزی هستیم که لازم است مورد توجه قرار گیرند. 

منبع:ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر