/
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران:

نخستین فراخوان برای اجرای ۶ پروژه پژوهشی مورد نیاز در سال جاری انتشار یافت

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از انتشار نخستین فراخوان برای اجرای ۶ پروژه پژوهشی مورد نیاز شرکت در سال جاری خبر داد.
کد خبر : ۵۵۴۱۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، محمدعلی بیگ زاده روز شنبه ۲ مهر ماه ۱۴۰۱) در توضیح بیشتر در این باره گفت: این شرکت در نظر دارد در سال « تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین» نیازهای پژوهشی خود را که با همکاری واحدهای مختلف فنی و عملیاتی احصا شده‌ اند، بر اساس نظام پژوهش، فناوری و تجاری سازی وزارت نفت و با همکاری دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و مراکز علمی از طریق عقد قرارداد پژوهشی به انجام برساند.
وی افزود: این فراخوان در سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) به آدرس (www.sate.atf.gov.ir)   قابل مشاهده بوده و پژوهشگران می توانند پیشنهاد خود را در قالب فرم پیشنهاد پروژه پژوهشی بر روی سایت به آدرس  (www.rtd.nioc.ir) تهیه و همراه با نامه رسمی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه/ رئیس پارک علم و فناوری در سامانه ساتع ارسال نمایند.
بیگ زاده اظهار کرد: اطلاعات تکمیلی مربوط به پروژه ها بر روی سامانه قابل دسترس بوده و آخرین مهلت بارگذاری پیشنهادات تاریخ  ۳۰ مهرماه تعیین گردیده و شماره تلفن های ‌ ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۵۸ و ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۲۰ برای پاسخگویی به پرسش ها اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه پروژه های پیش گفته، بخشی از نیازهای فناورانه شـرکت است، افزود: در این ارتباط تعداد ۵۰ نیاز فناورانه سرشماری شده که  ۱۳ مورد در شورای عالی پژوهش شرکت به ریاست دکتر گلپایگانی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت به تصویب رسید و برای اخـذ مصوبات به مـدیریت پژوهش و فناوری شـرکت ملی نفت ایران ارجاع و تاکنون ۶ پروژه تاییـد و بقیه در حال پیگیری جهت تکمیل مستندات است که پس از بررسی های لازم به فهرست پروژه های تایید شده اضافه می شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر