/
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

بازدید مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت نفت فلات قاره ایران از منطقه عملیاتی خارگ

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با همراهی تعدادی از اعضای هیات‌مدیره و مدیران ستادی شرکت در سفری 2 روزه از منطقه عملیاتی خارگ و مجتمع نفت و گاز فروزان بازدید کردند.
کد خبر : ۵۵۴۳۶

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، دکتر علیرضا مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت و هیات همراه در ابتدای ورود به جزیره خارگ به اتفاق مسئولین منطقه با حضور در پروژه NGL از سوی مدیران و کارشناسان شرکت صف (صنایع فراساحل) در جریان آخرین اقدامات و مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

در این برنامه پس از بازدید میدانی از بخش‌های مختلف پروژه، طی جلسه‌ای با حضور مسئولین و کارشناسان دو شرکت، چالش‌ها و مشکلات پروژه از سوی پیمانکار اجرایی تشریح و در پایان دکتر مهدی‌زاده ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه مهم ملی، در خصوص موارد بیان شده در جلسه، رهنمودهای لازم را ارائه نمود. بازدید از تجهیزات و تاسیسات شامل توربین‌های تولید انرژی، مخازن ذخیره‌سازی‌، خطوط لوله ارتباطی، سازه‌های اسکله صادراتی NGL از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

در ادامه، مدیرعامل شرکت و هیات همراه با حضور در تاسیسات کارخانه درود 2 از مسیر خط لوله جدید 18 اینچ ابوذر بازدید کردند، سپس با حضور درکارگاه آماده‌سازی خط لوله در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفتند.

بازدید از پروژه تعمیرات مخزن شماره 3 ذخیره‌سازی نفت‌خام‌، همچنین نیروگاه قدیم و اسکله عملیات دریایی منطقه از دیگر برنامه‌های روز نخست سفر بود که طی آن از سوی مهندس علیرضا متعالی، مدیر منطقه عملیاتی خارگ توضیحاتی به مدیران عالی شرکت ارائه شد.

سپس مدیران شرکت و مسئولین منطقه با حضور در سالن اجتماعات  مجموعه فرهنگی شهید صفری طی جلساتی، راهکارهای رفع نیازها و چالش‌های عملیاتی منطقه و سکوهای دریایی فروزان و ابوذر، همچنین مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه منابع انسانی را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

در دومین روز بازدید از منطقه عملیاتی خارگ، مسئولین به وسیله یک فروند بالگرد به مجتمع نفتی فروزان عزیمت نموده و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت و راه‌اندازی سکوی مسکونی (LQ) و دیگر بخش‌های پروژه قرار گرفتند. درادامه این بازدید مدیرعامل ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان، رهنمودهای لازم را ارائه نمود.

گفتنی است در پایان این سفر، مدیرعامل و هیات همراه از طریق یک فروند بالگرد به ناحیه بوشهر عزیمت کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر