/
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

جلسه هم اندیشی مدیر عامل با جمعی از بانوان شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان برگزار شد

در این جلسه مباحثی در مورد طرح طبقه بندی مشاغل ، تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی ، تعاونی مسکن ، برنامه های آموزشی و رفاهی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر : ۵۵۵۴۰

نبض نفت _به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۴به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر جلسه هم اندیشی مدیر عامل ، مدیر منابع انسانی و مدیر روابط عمومی با جمعی از بانوان همکار برگزار گردید .

در این جلسه مباحثی در مورد طرح طبقه بندی مشاغل ، تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی ، تعاونی مسکن ، برنامه های آموزشی و رفاهی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه مهندس موسوی مدیرعامل محترم ، ضمن تبریک عید غدیر با اشاره به سبقه ایل بختیاری ، این قوم را از اقوام بزرگ ایرانی دانست که در طول تاریخ نقش مهمی ایفا کرده اند .وی جایگاه زنان در کشور را ممتاز برشمرد و حضور آنها را در عرصه های مختلف کار و تلاش به ویژه در صنعت ارزنده و تاثیرگذار دانست .همچنین با ابراز رضایت از عملکرد بانوان شرکت ، از کار و تلاش آنها هم پای مردان قدردانی کرد .

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای افزایش مشارکت بانوان در عرصه های تصمیم گیری و مدیریتی خاطر نشان کرد : در همین راستا و برای رفع موانع و مشکلات مختص بانوان یک نفر به عنوان مشاور امور بانوان معرفی میگردد
در پایان مهندس موسوی با بیان اینکه هدف و فلسفه این دیدارها مبنی بر ارتباط مستقیم با کارکنان خدوم و زحمت کش است گفت : بر همین اساس تلاش خواهد شد که به صورت دوره ای و براساس نیاز و درخواست کارکنان این دیدارها تداوم یابد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر