/
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
با حضور مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس

مدیرعامل جدید پتروشیمی هنگام معارفه شد/ تقدیر از زحمات دکتر جمشیدی

آیین معارفه مهندس عبدالرضا جوانمردی به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی هنگام و تودیع و تکریم دکتر امیر مسعود جمشیدی مدیرعامل سابق این پتروشیمی برگزار شد.
کد خبر : ۵۵۶۵۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی پتروشیمی هنگام، این مراسم امروز و با حضور مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس و  اعضای هیئت مدیره قبلی و جدید ، مدیران شرکت پتروشیمی هنگام  برگزار شد.جمشیدی مدیر عامل سابق هنگام در این مراسم ضمن تشکر از همکاران ومدیران گفت : همواره بر خود می‌بالم همکارانی همچون شما داشتم که اکنون و در زمان خداحافظی؛ خاطراتی مملو از محبت، صمیمیت و تلاش صادقانه با شما عزیزان را به یادگار دارم. انشاالله که در سایه الطاف الهی عزمتان جزم و گام هایتان در انجام وظایف و توسعه و آبادانی میهن عزیزمان استوار باشد.

وی افزود: اکنون که مسئولیت طرح پتروشیمی هنگام را واگذار نموده و قرار است در حوزه‌ای دیگر انجام وظیفه نمایم، ضمن خداحافظی از یکایک شما همکاران گرامی، متواضعانه و از صمیم قلب استدعا دارد قصور این حقیر را با بزرگواری خود بخشیده و با حلالیت خود این کمترین را مورد لطف و مرحمت خود قرار دهید.  

 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این مراسم با اشاره به هدایت ۱۱ ساله این پتروشیمی توسط جمشیدی از زحمات وی تقدیر و تشکر کرد.جواد گلی تاکید کرد: با توجه به سوابق ایشان در حوزۀ پتروشیمی و توسعۀ کسب و کار و نیز نظر به راه اندازی پروژه بزرگ اوره و آمونیاک هنگام ، امیدوارم مهندس جوانمردی بتواند با اندیشه‌ای نو سهم بسزایی در تسریع، فرآیند های عملیاتی پروژه داشته باشد.جوانمردی نیز ضمن قدردانی از زحمات دلسوزانه دکتر جمشیدی و هیئت مدیره قبلی و خوش آمد گویی به هیئت مدیره جدید ابراز امیدواری کرد تا با بکارگیری نیروهای موجود در شرکت بتوانند طرح را طبق برنامه زمان بندی مصوب به پایان برسانند .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر