/
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

مدیرعامل آبفا غرب استان تهران: مشکل فشار و قطعی آب در شهریار هفته آینده به طور کلی رفع می شود

مدیرعامل آبفا غرب تهران با بیان این که مشکل فشار در شهریار هفته آینده به طور کلی رفع می شود، از مردم تقاضا کرد با صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف آب، به آبرسانی بهتر به شهروندان کمک کنند.
کد خبر : ۵۵۶۶۷

نبض نفت _حسین نوری از روند کاهشی مشکلات فشار آب در شهریار خبر داد و افزود: ساعت ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه چاه جدیدی وارد مدار شده است، از صبح چهارشنبه مشکلات آب در شهریار کمتر شد.

مدیرعامل آبفا غرب استان تهران با بیان اینکه پنجشنبه و جمعه مصرف آب بسیار زیاد است، گفت: از شنبه مجدداً شاهد کاهش مشکلات فشار آب هستیم و تا آخر هفته آینده دیگر مشکلی در خصوص فشار آب در شهریار نداریم و اگر موردی باشد، به طور تلفنی بررسی و پیگیری و رفع خواهد شد.

وی بر صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و افزود: در این روزهای گرم اگر ۱۰ درصد صرفه جویی کنیم، ۱۴۰ لیتر در ثانیه صرفه جویی در شهریار خواهیم داشت، که به اندازه آبدهی هفت چاه خواهد بود، که فشار آب به حد مناسب می‌رسد.

بر اساس این گزارش، قطعی چند روزه آب در برخی محلات شهریار سبب ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده است، که خبرگزاری مهر پیگیر رفع این مشکل بوده و به گفته معاون آبفای غرب استان تهران «۳۰ درصد مشکل قطعی آب در محلات شهریار رفع شده است» و گفته می‌شود این مشکل تا اواخر هفته آینده به طور کلی رفع می‌شود.

منبع :مهر

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر