/
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

قدردانی نماینده وزیر نفت از كاركنان مجتمع گاز پارس جنوبی

نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت از تلاش‌های کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی به‌دلیل تولید پایدار گاز کشور قدردانی کرد.
کد خبر : ۵۵۸۳۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، علیرضا علیان‌نژاد در بازدید از پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع متخصصان و کارکنان این مجموعه اظهار کرد: همه مدیران ارشد وزارت نفت با عزم جدی و با گام‌های بلند برای رفع مشکلات کارکنان حوزه عملیاتی در تلاشند. ما هم همسو با عزت و سربلندی کشور و در سایه همدلی حرکت خواهیم کرد.

وی به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: این مجموعه مرکز اقتصادی کشور و متکی به تولید حداکثری گاز است؛ برای اقتصاد کشور، مهم‌ترین بخشی که می‌تواند شکوفایی پایداری را به‌وجود بیاورد، همان تولید است و امروز شما متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از سرآمدان و نام‌آوران عرصه‌ تولید کشور هستید.

نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت با بیان اینکه شما جوانان و سرمایه‌های ارزشمند کشور، همیشه بهترین دستاوردها را ثبت کرده‌اید، گفت: امروز باید در سایه همدلی و اقدام‌های شایسته و نوآور در مسیر حل مشکلات و کمبودها حرکت کنیم و برای عزت و سربلندی کشور با همه قوا گام برداریم.

علیان‌نژاد تصریح کرد: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی سال ۱۴۰۱ با رشادت و جانفشانی، کاری بزرگ در عرصه تولید فصل زمستان رقم زدند و جز این، از شما سربازان جبهه اقتصادی کشور که پیشرو در تولید پایدار گاز کشور هستید، انتظار نمی‌رفت.

احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران نیز بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در حال انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم و خوشبختانه تاکنون طبق برنامه‌زمان‌بندی به دستاوردهای خوبی هم رسیده‌ایم.

وی یادآور شد: عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های این مجموعه با توان ۱۰۰‌ درصدی کارکنان و متخصصان مجتمع در حال انجام است و توانسته‌ایم با همکاری سازنده با سازندگان داخلی و دانش‌بنیان‌ها، قطعات و تجهیزات حیاتی پالایشگاه‌ها را فراهم کنیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر