/
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

برگزاری نخستین نشست تخصصی کارگروه تعالی سازمانی شرکت نفت فلات قاره ایران

نخستین نشست تخصصی کارگروه تعالی سازمانی (EFQM) شرکت نفت فلات قاره ایران از روز جمعه ۲۳ تیر به مدت ۴ روز در منطقه عملیاتی کیش برگزار شد.
کد خبر : ۵۵۹۰۹
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، این نشست تخصصی با عنایت به دستور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در خصوص پیاده‌سازی مدل تعالی سازمانی در سطح شرکت ملی نفت، با حضور نمایندگانی از ستاد و مناطق عملیاتی برگزار شد.

بررسی مدل تعالی EFQM2020 و مطابقت آن با مدل بومی‌سازی شده الگوی تعالی سازمانی ویرایش ۱۴۰۰، همچنین احصاء رویکردها و شاخص‌های کلیدی سازمان با هدف تدوین پیش‌نویس اولیه اظهارنامه تعالی سازمانی شرکت نفت فلات قاره ایران جهت حضور در فرآیند جایزه تعالی شرکت ملی نفت ایران در شهریور‌ماه سال جاری از مهمترین دستاوردهای این نشست بود.

گفتنی است، مدل تعالی سازمانی یک چارچوب شناخته شده جهانی و پشتیبان سازمان‌ها در مدیریت تغییر و بهبود عملکرد است و می‌تواند توسط هر نوع سازمانی فارغ از اندازه، ساختار و بلوغ آن استفاده شود. توجه عمیق به فرهنگ تعالی سازمانی، تکیه بر چالش‌ها و توانمندی‌های سازمان‌های ایرانی و در نظر داشتن رویکردها و سیاست‌های ملی مرتبط با توسعه مدیریت در کشور از جمله اصول اصلی تدوین الگوی تعالی سازمانی بومی‌سازی شده (ویرایش ۱۴۰۰) است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر