/
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

تداوم ثبات در بازار سایپایی‌ها

رصد بازار نشان می‌دهد امروز هم سایپایی‌ها همانند روزهای گذشته با افت و ثبات در بازار قیمت‌گذاری شدند تا به این طریق شاهد تداوم آرامش در این بازار باشیم.
کد خبر : ۵۶۴۲۳

نبض نفت-به گفته فعالان بازار خودروسایه اخبار سیاسی در بازار امروز سایپایی‌‌ها هم احساس شد. اخبار مختلف سیاسی مانند سفر ابراهیم رییسی به آمریکا و دیدار وی با نخست وزیر ژاپن و اخباری در خصوص پیوستن ایران به بریکس موجب شد تا بازار خودرو و دلارتحت تاثیر  قرار گیرند، بطوریکه دلار برای چندمین روز پیاپی روز آرامی را پشت سرگذاشت. 

براساس ارزیابی‌ها امروز «شاهین» در بازار افتی 3 میلیونی داشت و کاهش «کوییک معمولی» هم در بازار به 2 میلیون رسید از سوی دیگر «ساینا» هم با کاهش یک میلیونی راهی بازار شد.  

 

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز «شاهین» در بازار 570 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 3 میلیونی را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک هم «کوییک‌R» در بازار 347 میلیون تومانی ماند و تغییر قیمت نداشد،‌اما «کوییک معمولی» در بازار 343 میلیون قیمت خورد و افتی 2 میلیونی را تجربه کرد.

منبع:اقتصاد نیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر