/
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

تكمیل ۷۵ میلیارد ریال طرح‌های مسئولیت اجتماعی نفت برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

به همت مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران، طرح‌های مسئولیت اجتماعی با اعتبار ۷۵ میلیارد ریالی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در دو استان خوزستان و ایلام تکمیل شد.
کد خبر : ۵۶۴۴۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز به نمایندگی از شركت ملی نفت ایران در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت اقدام به تخصیص ۴۵ میلیارد ریال اعتبار جهت كمک به احداث سایه بان و مه پاش در مسیر مواكب مرز چذابه در استان خوزستان کرد.

همچنین جهت کمک به اجرای شبكه آب موكب ها و آب سرد كن ها و كمک به اجرای شبكه آب سرویس های بهداشتی در مسیر اربعین در استان ایلام اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی اختصاص داده شد که عملیات اجرایی آن نیز به پایان است.

 كمک به تكمیل سایت اسكان زائران، تأمین تجهیزات سرمایشی و ساخت سرویس بهداشتی در مسیر اربعین استان ایلام با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی نیز از دیگر اقدام های مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

بر اساس این گزارش، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آب‌رسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد و بر اساس سنت هر ساله شرکت ملی نفت ایران با تمام توان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به میدان آمده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر