/
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

بازدید مدیرکل HSE وزارت نفت از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران در مناطق عملیاتی لاوان و سیری

در بازدید مدیرکل بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت از تاسیسات و سکوهای بهره‌برداری شرکت نفت فلات قاره ایران در مناطق عملیاتی لاوان و سیری، مشکلات، چالش‌ها و برنامه‌های حوزه HSE مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : ۵۶۴۵۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، مهندس مظاهر انصاری به همراه جمعی از معاونین خود و روسایHSE  شرکت ملی نفت و ستاد، صبح روز یکشنبه 29 مرداد در منطقه عملیاتی لاوان حضور یافته و با مسئولین شرکت نفت فلات قاره ایران در این منطقه دیدار و گفتگو کردند.

مهندس انصاری و هیات‌همراه ابتدا از تاسیسات، انبارها و سیستم مهار آتش شرکت پالایش نفت لاوان و در ادامه از تاسیسات سلمان و سیستم F&G شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه لاوان (Water Intake و Pomp Station) بازدید کردند.

در ادامه جلسه‌ای با حضور جمعی از روسا و مسئولین منطقه، جانشین واحد HSE، ناظر اداره مهندسی، مجری پرو‍ژه F&G و ... در سالن کنفرانس واحد بهره‌برداری خشکی برگزار شد و ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و مشکلات موجود در حوزه HSE منطقه لاوان، در مورد راهکارها و چالش‌های موجود در راه‌اندازی سیستم F&G به بحث و گفتگو پرداختند.

این گروه در ادامه صبح روز دوشنبه 30 مرداد به منظور بررسی مسائل و مشکلات طرح توسعه و نگهداشت سکوی رسالت به این سکوی نفتی عزیمت نموده و ضمن بازدید از شرایط آن، با مسئولین سکو در مورد کمبودها و مشکلات موجود، تبادل‌نظر کردند.

مدیرکل HSE وزارت نفت و هیات‌همراه همچنین روز سه‌شنبه 31 مرداد از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی سیری و سکوهای بهره‌برداری نصر و ایلام نیز بازدید کرده و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای افزایش ایمنی این تاسیسات و سکوها قرار گرفتند.

گفتنی است، در این بازدید، آقایان شهرام احمدی معاون ایمنی و آتش‌نشانی اداره کل وزارت نفت، علی‌اکبر خراسانی‌زاده سرپرست معاونت محیط زیست اداره کل وزارت نفت، امیر غفاری معاون بهداشت اداره کل وزارت نفت، علیرضا عیدک‌زاده رئیس ایمنی و آتش‌نشانی شرکت ملی نفت ایران، مهدی خطیبی‌نیک رئیس HSE شرکت نفت فلات قاره ایران، آیت جیرانی‌مقدم رئیس امور ایمنی و آتش‌نشانی ستاد و ایمان شیریان‌پور مجری پرو‍ژه‌های HSE مدیریت مهندسی و ساختمان، مهندس انصاری را همراهی می‌کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر