/
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت هفته دولت

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت.
کد خبر : ۵۶۵۸۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در متن این پیام آمده است:
هفته دولت یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌ها و ایثارهاست. هر ساله در هفته دولت هم‌قسم و هم‌عهد می‌شویم تا راه توسعه و پیشرفت و شکوفایی ایران عزیز را آنگونه که شایسته هموطنان گرانقدر و مورد تائید و تاکید رهبری معظم انقلاب «مُدَّ ظِــلُّــهُ العالی» است، دنبال کنیم: «ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب‌ تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و نا امیدی نیست بلکه روز شوق و امید و حرکت است و مسئولان کشور باید با این روحیه حرکت کنند.» مجموعه کارکنان و مدیران شرکت ایزوایکو ضمن لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب، ایجاد شوق و امید و فتح همه قله‌ها را از وظایف اصلی خود می‌دانند.
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران نیز همچون بسیاری از نهادها و سازمان‌ها بر عهد خود برای پیشرفت کشور پایبند است تا ضمن امیدآفرینی بر افزایش شتابان تولید در سالی که به نام رشد تولید مزین شده همت گمارد.


اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دولت به‌عنوان نماد وحدت دولت و ملت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همراهان شهیدشان را گرامی می‌داریم و امیدواریم فرزندان لایقی برای شهیدان سربلند دولت و همه شهدای گرانقدر باشیم.

سلمان ضربی
مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره ایزوایکو

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر