/
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

تقدیر وزیرامور اقتصادی و دارایی از عملکرد بانک توسعه تعاون

سید احسان خاندوزی،وزیر امور اقتصادی و دارایی از غرفه بانک توسعه تعاون درنمایشگاه «روایت خدمت» که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است،بازدید و ازعملکرد بانک توسعه تعاون تقدیر کرد.
کد خبر : ۵۶۶۱۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون با ارائه گزارشی از عملکرد بانک به وزیر اقتصاد، اعلام کرد:با تلاش همه همکارانم در دو سال فعالیت دولت سیزدهم مجموع تسهیلات پرداختی بانک به 70 هزار میلیارد تومان رسیده است.
وی افزود:از سال 1388 و اززمان تاسیس بانک تا کنون میزان تسهیلات پرداختی 120 هزار میلیارد تومان است که 60 درصد این رقم دردولت سیزدهم بوده است.
شیخ حسینی ادامه داد:مطالبات غیر جاری بانک) NPL) به 8/3 درصد رسیده است که یکی از پایین ترین ها در نظام بانکی کشور است.
وی ادامه داد: تنها پنج درصد تسهیلات ،امهالی بوده است و 70 درصد تسهیلات پرداختی به بخش تولید شامل صنعت،کشاورزی و مسکن پرداخت شده است.
به گفته شیخ حسینی،بانک تا سال 1391 سودده بود اما از آن تاریخ وارد دوران زیان دهی شد خوشبختانه با همت و تلاش همکاران در سال مالی 1401 توانستیم سود شناسایی کنیم و روی ریل سوددهی قرار گرفته ایم.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد:بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان دولت سیزدهم زیان انباشته بانک به صفر می رسد.
خاندوزی،وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از استماع گزارش مدیرعامل ازعملکرد بانک تقدیر و به کارکنان بانک توسعه تعاون خدا قوت گفت.
گفتنی است،محمد شیخ حسینی،مدیر عامل بانک توسعه تعاون به همراه وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از برخی غرفه ها در نمایشگاه «روایت خدمت»در جریان خدمت رسانی و فعالیت دستگاه های دولتی قرار گرفت.نمایشگاه «روایت خدمت» با شعار «وعده؛ وفا» روزهای 4 تا 7 شهریورماه از ساعت 9 تا 16 در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و غرفه بانک توسعه تعاون در سالن۸ آماده پاسخگویی به مراجعین و علاقه‌مندان است.

 
 
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر