/
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

تداوم آرامش در بازار سایپایی‌ها

سایپایی‌ها امروز 8 شهریور 1402در بازار با چه قیمتی راهی بازار شدند؟ ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها شکل آرامی داشتند و با نوسان اندک در بازار قیمت گذاری شدند.
کد خبر : ۵۶۶۱۷

نبض نفت-نوسان آرام در بازار سایپایی‌ها در حالی رقم خورد که امروز ایران‌خودرویی‌ها با ریزش قیمت «هایما S5 پلاس» یک تغییری را تجربه کرده بودند. به گفته فعالان بازار خودرو این روزها سایپایی‌ها هم مانند نرخ دلار در یک محدوده در گردش هستند و نوسان اندکی دارند.

به گفته فعالان بازار خودرو نبود خرید و رکود در بازار عمده دلیلی است که موجب شده شاهد ریزش و افت قیمت در بازار خودرو باشیم. با این شرایط امروز «شاهین» در بازار افتی2 میلیونی داشت.

 

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.   براساس ارزیابی امروز «شاهین» افت 2 میلیونی داشت و در بازار 565 میلیون تومان قیمت خورد.   

اما در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» بدون تغییر راهی بازار شد و 341 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد، اما «کوییک معمولی» در بازار افت یک میلیونی داشت و 345 میلیون قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد امروز خانواده تیبا هن تغییر قیمت نداشتند با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 340 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم بدون تغییر 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

منبع:اقتصاد نیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر