/
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

قیمت دلار امروز پنجشنبه 9 شهریور 1402

دلار در بازار آزاد با کاهش ۰.۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۸,۹۰۰ تومان معامله شد.دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱ تومان کاهش، ۴۱,۲۸۹ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل با کاهش ۷.۷۲ درصدی نسبت به ۱۹۲ روز پیش، ۴۱,۵۴۹ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا در بازار ۱۹۲ روز پیش نسبت به ۱۹۳ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۳۰,۴۱۶ تومان نرخ گذاری شد.دلار کانادا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۸۹ تومان کاهش، ۳۶,۱۱۲ تومان نرخ گذاری شد.
کد خبر : ۵۶۶۲۶

قیمت دلار در بازار آزاد

نبض نفت -امروز دلار در بازار آزاد برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۴۹,۱۰۰ (چهل و نه هزار و یکصد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ مصادف با ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۴ درصدی به ۴۸,۹۰۰ (چهل و هشت هزار و نهصد ) تومان رسید.

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی شاهد کاهش ۰ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۱,۲۹۰ (چهل و یک هزار و دویست و نود ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ مصادف با ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ - به ۴۱,۲۸۹ (چهل و یک هزار و دویست و هشتاد و نه ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

قیمت دلار در بازار متشکل شاهد کاهش ۷.۷۲ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در بازار متشکل که ۱۹۲ روز پیش تا ۴۴,۷۶۰ (چهل و چهار هزار و هفتصد و شصت ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ مصادف با ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ - به ۴۱,۵۴۹ (چهل و یک هزار و پانصد و چهل و نه ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

۱۹۲ روز پیش دلار در سامانه سنا مانند ۱۹۳ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۱۹۳ روز پیش تا ۳۰,۴۱۶ (سی هزار و چهارصد و شانزده ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ مصادف با ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ - به ۳۰,۴۱۶ (سی هزار و چهارصد و شانزده ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۳۶,۲۰۱ (سی و شش هزار و دویست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ مصادف با ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۲۴ درصدی به ۳۶,۱۱۲ (سی و شش هزار و یکصد و دوازده ) تومان رسید.

منبع:اقتصادنیوز

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر