/
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

بازدید معاون فنی و عملیاتی پخش منطقه زاهدان از پایانه مرزی میرجاوه

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به‌منظور سوخت‌رسانی مطلوب و روان‌سازی سوخت‌گیری اتوبوس‌های حامل زائران پاکستانی در مرزهای سیستان و بلوچستان، از پایانه مرزی میرجاوه بازدید کرد.
کد خبر : ۵۶۷۳۷

نبض نفت-مهدی سلیمی در این بازدید با بیان اینکه پایانه مرزی میرجاوه یکی از دو گذرگاه برای تردد زائران پاکستانی در مراسم اربعین است، افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده جایگاه اختصاصی خلیج فارس میرجاوه برای تسهیل سوخت‌گیری اتوبوس‌های حامل زائران اباعبدالله الحسین (ع) تعیین شده است.
وی افزود: از روز شنبه، یازدهم شهریورماه تاکنون سوخت‌رسانی به ۹۵ دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی با امکانات و تجهیزات لازم به‌صورت شبانه‌روزی در این جایگاه انجام شده است.
معاون فنی و عملیاتی منطقه زاهدان در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی دست‌اندرکار در زمینه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین و توزیع مطلوب سوخت مورد نیاز جایگاه‌های منطقه برای خودروهای زائران انجام شده و تاکنون هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.
منطقه زاهدان یکی از مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و در همسایگی کشورهای پاکستان و افغانستان است که با دارا بودن چهار ناحیه (زاهدان، زابل، خاش و سراوان)، سه انبار نفت تدارکاتی و دو مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی وظیفه تأمین و توزیع سوخت در مرکز، شمال و بخش‌هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به‌عهده دارد.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر