/
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

قدردانی امام جمعه بوشهر از وزیر نفت و مجتمع گاز پارس جنوبی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: از وزارت و وزیر نفت، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و دانشگاه خلیج فارس برای برگزاری آزمون استخدامی با هدف اشتغال جوانان بومی استان صمیمانه تشکر می‌کنم.
کد خبر : ۵۶۹۹۹

نبض نفت - غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه (۳۱ شهریورماه) در بازدید از محل برگزاری آزمون استخدامی برای جذب در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: حرکت بسیار بزرگ و ارزشمندی در استان بوشهر برای جذب نیروهای کاملا بومی و جوانان تحصیل‌کرده این استان انجام شده است و امید داریم این حرکت تدوام داشته باشد.
وی تصریح کرد: مراتب قدردانی صمیمانه خود را از وزیر نفت و مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی برای  جذب جوانان بومی استان بوشهر در پالایشگاه‌های پارس جنوبی ابراز می‌کنم، زیرا این حرکت شایسته امید و شادمانی را بین جوانان تحصیل‌کرده و با استعداد در این استان فراهم آورد.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: پس از تقاضایمان برای  اینکه آزمون استخدام مراکز نفتی در استان بوشهر برگزار شد، حتی طرح پرسش و مصاحبه هم در بوشهر باشد، پذیرفتند و امروز این کار بزرگ در دانشگاه خلیج فارس بوشهر انجام شد و امیدوارم به جوانان استان توجه بیشتری شود، زیرا بوشهر از استان‌های مهم کشور است و مردم گرانقدری دارد و این جوانان باید حمایت شوند.
صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه نیز گفت: من خودم امروز به محل آزمون رفتم و چقدر این جوانان راضی بودند و احساس غربت نمی‌کردند. ان‌شاءالله احساس ظلم هم نمی‌کنند و به حقشان می‌رسند. در خانه از آنها امتحان گرفته شد و مورد احترام و عزت بودند و همگی تشکر می‌کردند.
وی دوباره از وزیر نفت و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی قدردانی کرد.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر