/
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
ریحانه جاویدی دبیر اجرایی انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در گفتگو با نبض نفت:

عدم رعایت کف عرضه مهمترین مشکل صنایع تکمیلی در کشور است

جاویدی دبیر اجرایی انجمن ملی صنایع پلیمر ایران عدم رعایت کف عرضه را مهمترین مشکل صنایع تکمیلی در کشور ذکر کرد و گفت در برخی گریدها که رقابت بیشتری وجود دارد و در برخی از فصل‌ها کمبود عرضه مواد اولیه مشکلات زیادی را برای صنعت پلیمر ایجاد می‌کند.
..
کد خبر : ۵۷۰۱۹

ریحانه جاویدی دبیر اجرایی انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست و در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت هدف اصلی از شکل‌گیری این انجمن را پیگیری مشکلات و دغدغه‌های فعالان صنعت پلیمر دانست و گفت: تلاش می‌کنیم از طریق برقراری ارتباط با صنایع بالادستی مشکلات این صنف را پیگیری کنیم تا معضلات و چالش‌های آنها به حداقل برسد. جاویدی افزود: تامین مواد اولیه و حضور در بازارهای خارجی از مشکلات اصلی و دغدغه‌های صنعتگران در عرصه پلیمر است.

دبیر اجرایی انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در خصوص رابطه این انجمن و صنایع بالادستی از جمله پتروشیمی‌ها گفت: در شرایط کنونی رابطه ما با صنایع بالادستی خوب است و در تمام جلسات مربوط به سیاست‌گذاری دعوت می‎شویم و مطالبات صنعتگران را منعکس می‎کنیم. عدم رعایت کف عرضه مهمترین مشکل صنایع تکمیلی در کشور است. این موضوع برای گریدهایی که رقابت بیشتری در آن وجود دارد بیشتر به چشم می‌آید....

متن کامل این گفتگو بر روی اینستاگرام نبض نفت منتشر می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر