/
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

برگزاری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک مولدسازی دارایی‌های منجمد و انضباط مالی در سال 1402

دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک مولدسازی دارایی‌های منجمد و انضباط مالی با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده با حضور امیرمسعود رزازان عضو هیات مدیره و معاونت مالی و محمد نجف زاده معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک برگزار شد.
کد خبر : ۵۷۰۸۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران رزازان با ارائه رهنمودهای لازم در حوزه مدیریت دارایی‌های بانک‌، تسریع در تکمیل سامانه‌های جامع و یکپارچه در این خصوص را خواستار شد.

در ادامه جلسه نجف زاده نیز با ارائه رهنمودهای لازم در حوزه برنامه‌ریزی و تحول، پیگیری پروژه‌های استراتژیک تا تحقق کامل دستاوردها را به منظور تحقق اهداف کلان بانک ضروری دانست. 
در این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها، توسعه سیستم‌ها، مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد، کارپردازی، حسابداری مدیریت و بودجه و حسابداری مالی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، پس از ارایه پروژه‌ها از سوی مدیران و اعلام وضعیت پیشبرد پروژه‌های در دست اجرا، چالش‌ها و موانع پیش رو مورد بررسی قرار گرفت و در پایان، راهکارها و دستورهای لازم برای رفع موانع و تسریع در اجرای طرح و برنامه‌های مذکور به مجریان مربوطه اعلام شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر