/
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
مدیرعامل ملی حفاری در آیین اختتامیه آخرین مرحله اعزام خانواده های کارکنان شرکت ملی حفاری به مشهد مقدس؛

همسو با اهمیت دادن به كار، مسائل فرهنگی و رفاهی كاركنان مورد اهتمام ویژه است

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرک حفاری ایران گفت: همسو با اهمیت دادن به کار، توجه به مسائل فرهنگی و رفاهی کارکنان و خانواده های آنان مورد تاکید مدیریت شرکت است.
کد خبر : ۵۷۲۲۰

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی در آیین اختتامیه آخرین دوره اعزام کارکنان و خانواده آنان به زیارت حضرت امام رضا (ع) در نیمه نخست امسال در سالن اجتماعات هتل تهران در مشهد مقدس با تبریک میلاد با سعادت رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، افزود: افتخار ما این است که خادم زائران امام رضا (ع) هستیم و تلاش همکاران در مرکز بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت _ جنوب)، پایگاه مقاومت بسیج و سایر مدیریت های شرکت در برنامه ریزی و برگزاری این دوره ها قابل تقدیر و قدردانی است.
وی در این مراسم که سرهنگ حسن باقری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، روسای حراست و روابط عمومی و جمعی از خانواده های کارکنان حضور داشتند، با ابراز امیدواری که همکاران و خانواده ها توانسته باشند از این فًضای معنوی نهایت استفاده را کرده باشند، اظهار کرد: تدارک بهترین امکانات رفاهی و فرهنگی در جهت رضایتمندی کارکنان در ردیف اولویت های این شرکت قرار دارد‌‌.
گلپایگانی گفت: برای سال آینده نیز به نحوی برنامه ریزی می شود که ضمن افزایش کیفیت خدمات، کارکنان عملیاتی و همکارانی که تا کنون توفیق زیارت امام رضا (ع) را نداشته‌اند در اولویت نخست اعزام قرار گیرند. 
در این مراسم سرهنگ باقری ضمن تبریک هفته وحدت و تاکید بر اتحاد و برادری و توسعه خدمت رسانی، گزارشی از فعالیت های مرکز بسیج شهید تندگویان در خصوص اعزام خانواده های کارکنان به مشهد مقدس، خدمات ارائه شده و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی درطول اقامت زائرین در مشهد مقدس اشاره کرد. 
 وی از حمایت های مدیرعامل و مدیران شرکت قدر دانی کرد و گفت: با برنامه ریزی و تمهیدات بکارگرفته شده در نیمه اول سال جاری زمینه اعزام ۹۰۰ نفر از کارکنان که با احتساب خانواده آنان بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ نفر شدند، مهیا و از زائر سرای طرف قرار داد شرکت در مشهد مقدس استفاده نمودند.
در پایان این مراسم، بمناسبت عید میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) هدایایی به فرزندان کارکنان اهداء شد‌.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر