/
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

قیمت دلار امروز جمعه 14 مهر 1402

دلار در بازار آزاد با افزایش ۰.۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۹,۸۰۰ تومان معامله شد.دلار در صرافی ملی با کاهش ۰.۰۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۱,۲۱۰ تومان معامله شد.دلار در بازار متشکل با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۱,۱۹۶ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۱,۱۹۶ تومان نرخ گذاری شد.دلار کانادا در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۳۰ تومان افزایش، ۳۶,۲۰۹ تومان نرخ گذاری شد.
کد خبر : ۵۷۲۲۷

قیمت دلار در بازار آزاد
نبض نفت _روز قبل دلار در بازار آزاد مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار آزاد که ۲ روز پیش تا ۴۹,۶۰۰ (چهل و نه هزار و ششصد ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۶ اکتبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۴ درصدی به ۴۹,۸۰۰ (چهل و نه هزار و هشتصد ) تومان رسید.
قیمت دلار در صرافی ملی
روز قبل دلار در صرافی ملی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۴۱,۲۱۵ (چهل و یک هزار و دویست و پانزده ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۶ اکتبر ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۰۱ درصدی به ۴۱,۲۱۰ (چهل و یک هزار و دویست و ده ) تومان رسید.
قیمت دلار در بازار متشکل
روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۶ اکتبر ۲۰۲۳ - به ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسید.
قیمت دلار در سامانه سنا
روز قبل دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۶ اکتبر ۲۰۲۳ - به ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسید.
قیمت دلار کانادا
روز قبل دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۳۶,۰۷۹ (سی و شش هزار و هفتاد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۶ اکتبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۳۵ درصدی به ۳۶,۲۰۹ (سی و شش هزار و دویست و نه ) تومان رسید.



منبع:اقتصادنیوز

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر