/
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

دومین دوره آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مدیران ارشد نفت برگزار شد

دومین دوره آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی مدیران صنعت نفت با هدف کسب حد نصاب امتیاز موفق برای حضور در آزمون گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برگزار شد.
کد خبر : ۵۷۵۳۴

 نبض نفت -  دومین دوره آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی مدیران صنعت نفت برگزار شد.
این دوره از  ۲۳ تا ۲۵ مهرماه در محل تالار ساحلی مرکز آموزش محمودآباد، با برنامه‌ریزی و اجرای دوره آموزشی توسط معاونت آموزش و توسعه مرکز و با میزبانی مرکز آموزش محمودآباد برگزار شد.
پیش‌تر نیز دوره اول در اردیبهشت‌ماه امسال برنامه‌ریزی و اجرایی شده بود و از امروز (شنبه، ۲۹ مهرماه) تا دوشنبه یکم آبان‌ماه سومین دوره در حال برگزاری است.
در مجموع دوره‌های دوم و سوم، ۴۴ نفر از مدیران ارشد صنعت نفت ایران شرکت کرده‌اند.
اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی نیز طی دعوت مرکز از سوی چهار شرکت اصلی وزارت نفت به مرکز معرفی شده‌اند و دوره‌های آموزشی و توسعه‌ای برای آنها در نظر گرفته شده است که سرانجام به تأیید آموزشی برای حضور در آزمون گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای منجر می‌شود.
بنابراین گزارش در این دوره‌ها از استادان بنام و خبرگان حوزه مناقصات مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، به‌ترتیب استاد مهدی حیدرنژاد و استاد علی قره‌داغلی دعوت شده است.

منبع:شانا

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر